پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع استقلال گفت: پنالتی سپاهان درست بود، اما داور بیشتر صحنه‌های 50-50 را به سود سپاهان می‌زد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیاوش یزدانی پس از شکست استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: نه من نه هیچ یک از بازیکنان باورمان نمی‌شود که بازی را باخته‌ایم، مخصوا در نیمه دوم مستحق پیروزی بودیم. شاید سپاهان روی یکی دو اتفاق صاحب موقعیت گل شد به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم، اما ما در همه فاکتورها از آنها برتر بودیم. مساوی هم حیف بود. واقعا باخت تلخی بود. تیم ما روی دور بدشانسی افتاده است، روزی که باید سپاهان را به راحتی می‌بردیم یک امتیاز هم گیرمان نیامد. از هواداران عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا پنالتی سپاهان درست بود یا خیر، گفت: بله درست بود. یک برخوردی صورت گرفت. هم من و هم شهریار پا انداختیم، البته داور می‌توانست پنالتی نگیرد، اما آقای اکرمی تمام صحنه‌های 50-50 را به سود سپاهان می‌زد. گل اولی هم که سپاهان زد یک صحنه‌ای در وسط زمین اتفاق افتاد که اصلاً هم خطا نبود. همان توپ با بدشانسی وارد دروازه ما شد. به نظر من تصمیم اکرمی روی گل سپاهان تأثیرگذار بود. 

وی در مورد اینکه اکرمی در تمامی ضربات ایستگاهی به او گفته بود اگر پنالتی گرفتم طلبکار نشوید، گفت: لحن اکرمی خیلی بد بود انگار از اول آمده بود که دعوا کند او به جای اینکه بازیکن را آرام بکند ما او را آرام می‌کردیم.  درگیری‌های زیادی داخل زمین بود و من هم یار مستقیم مغانلو بودم و این درگیری‌ها هم طبیعی بود. 

مدافع استقلال در مورد اینکه فصل را برای این تیم چطور می‌بینید، عنوان کرد: نیم فصل خوبی را داشت اما متأسفانه مصدومان زیادی داریم. 10-12 بازیکن مصدوم داریم و برخی از افراد هم مانند خودم با آسیب‌دیدگی بازی می‌کنیم. استقلال بعد از جام جهانی بدشانسی زیادی آورده است. 

یزدانی در مورد اینکه در نیم فصل گذشته از استقلال رفت اما در نیم فصل امسال کاپیتان شده است، اظهار داشت: کاپیتان استقلال بودن باعث افتخار من است اما کاپیتانی برای من خوش‌یوم نبود. اصلاً هم دوست نداشتم کاپیتان شوم چون بار زیادی روی دوش من می‌آورد. متأسفانه امروز باختیم. 

وی در مورد اینکه صحبت‌هایی می‌شد که  شاید به سپاهان بیاید آیا این حرف‌ها در بازی امروز تأثیر داشت، گفت: امروز فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌هایم بود من همیشه بازی‌های خوبی را مقابل سپاهان انجام می‌دهم. همه می‌دانند که من سپاهان را چقدر دوست دارم در استقلال هم سختی زیادی کشیدم و به خدمت سربازی رفتم. الان که در این تیم هستم خیلی خوشحالم نه سپاهان و نه با هیچ تیم دیگری صحبت نکردم و استقلال خانه من است.

مدافع استقلال در مورد ورزشگاه نقش جهان و گل‌ به خودی که مقابل پرسپولیس زد و امروز هم برابر سپاهان پنالتی داد، عنوان کرد: نقش جهان برایم بد یمن نیست من دو سال بهترین بازی‌هایم را در سپاهان انجام دادم. بدشانسی آوردیم اما امروز یکی از بهترین بازی‌هایم را مقابل سپاهان انجام دادم. همیشه مقابل سپاهان انگیزه دارم حتی سمت نیمکت این تیم نرفتم تا شائبه‌ای پیش نیاید. 

وی در مورد اینکه آیا امیدوار است در این جام ملت‌های آسیا به تیم ملی دعوت شود، گفت: تیم ملی را به قول خودمان ول کنید. اتفاقی که فصل قبل افتاد و سربازی رفت همین باعث شد تیم ملی را از دست بدهم. آسیبی که سیاوش یزدانی در این قضیه خورد شاید سال‌ها بماند. شاید بگویند 8 ماه خدمت کردی و تمام شد اما آسیب روحی آن اثراتش سال‌ها باقی می‌ماند. هنوز هم نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و سیاوش گذشته باشم خیلی تحت فشار بودم. 

یزدانی در مورد  اینکه اگر بخواهی یک نفر را در مورد خدمت رفتنت مقصر بدانی چه کسی است، گفت: اول مقصر خودم هستم که به حرف بقیه اعتماد کردم. 

وی در مورد اینکه بقیه منظورت چه کسانی است، گفت: خودتان بهتر می‌دانید. در جریان خدمت پس از مصاحبه‌ای که انجام دادم خیلی‌ها شاکی شدند اما کسی خودش را جای سیاوش یزدانی نگذاشت تا ببیند من در آن هشت ماه چقدر سختی کشیدم، کجاها رفتم و چقدر تحت فشار قرار گرفتم. حالا اشتباه کردم آن حرف‌ها را زدم اما از همه راضی هستم و همه را حلال می‌کنم. در مجموع مقصر اصلی خودم بودم و سعی می‌کنم خودم را جمع و جور کنم و بهتر شوم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: