پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی سابق تیم ملی پرتغال چالش جدیدی را در فوتبال اروپا دنبال خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرناندو سانتوس پس از کار کردن با کریستیانو رونالدو حالا با یک فوق ستاره دیگر به نام  روبرت لواندوفسکی کار خواهد کرد.
سانتوس ۶۸ ساله یک سال پس از جدایی از تیم ملی کشورش پرتغال، امروز (شنبه) در ورشو به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی لهستان معرفی شد.

سانتوس پس از  لئو بین‌هاکر  و  پائو سوسا، سومین سرمربی خارجی تاریخ لهستان است و در حالی وارد ورشو شده که سابقه هدایت بازیکنان بزرگی مانند رونالدو را در کارنامه دارد؛ ستاره‌ای که او حتی در مراحل حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، او را نیمکت‌نشین کرده بود.

حالا سانتوس باید هدایت تیمی را برعهده بگیرد که کاپیتان آن لواندوفسکی، ستاره بارسلوناست و با ۳۴ سال سن در پایان راه دوران حرفه‌ای خود در تیم ملی است و شاید تنها تا جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و یا جام جهانی ۲۰۲۶ در خط حمله لهستان حاضر باشد.

وظیفه سرمربی قهرمان یورو ۲۰۱۶ که به عملکرد خوب دفاعی شهره است، بهبود عملکرد نه چندان مناسب لهستان در تورنمت‌های معتبر است. لهستان از سال ۱۹۸۶ تاکنون، تنها موفق شده از مرحله گروهی جام جهانی اخیر و همچنین جام ملت‌های اروپای ۲۰۱۶ صعود کند.

Sqh3yWDZKP9U
سانتوس در اولین اظهارنظر خود پس از قبول هدایت عقاب‌های فوتبال اروپا گفته در لهستان زندگی خواهد کرد و به لیگ این کشور نیز توجه ویژه‌ای خواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: