پایگاه خبری خانه فوتبال:

عصبانیت شدید یحیی گل محمدی در نشست بعد از بازی با آلومینیوم .اعتراض شدید یحیی گل محمدی.افشاگری یحیی گل محمدی.یحیی گل محمدی:هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است.
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اظهاراتی بسیار تند و بی سابقه در نشست خبری، اعلام کرد که از هفته آینده تیم امید پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد و با تیم بزرگسالان به مصاف حریفان نخواهد رفت.

* از این جامهای فلزی زیاد در باشگاه داریم

یک سال هم شکایت کنید فایده ندارد، به نام خدا، خدمت شما دوستان عزیز سلام عرض می‌کنم. قضیه اصلا فوتبالی پیش نمی‌رود. متاسفانه اتفاقات خیلی بودار، مشکوک و.... است. شاید اگر من سرمربی این تیم نبودم، این اتفاقات نمی‌افتاد. آقای تاج گوش کنید، آقای افشاریان، آقایان سازمان لیگ، اقای مهدی، آقای درویش. ما جام اصلی را هفته هفتم گرفتیم. این جامهای فلزی را زیاد در باشگاه داریم، هستش، زیاد. ما احتیاجی به این جام‌های فلزی نداریم. ما جام شرف را بردیم و بازیکنان ما ثابت کردند بهترین هستند. ثابت کردند باشرفند.

* از هفته بعد با تیم امید به میدان خواهم رفت

یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس نمی‌تواند من را از این تیم تکان دهد، هیچکس. نه آقای درویش و نه آقای هیئت مدیره. چون مردم پشت این تیم هستند. یک سال و نیم من جام نمی‌گیرم، هواداران عزیز من عذرخواهی می‌کنم از تک تکتان و می‌دانم چه حس و حالی دارید. در این مدت از جام خبری نیست. از هفته بعد با تیم امید می‌روم مسابقات، مگر اینکه حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند که آقا برش دارید، از باشگاه ما این اتفاق نخواهد افتاد. متاسفانه در این هفته‌های اخیر اتفاقاتی هم در داخل تیم و هم در بیرون تیم می‌افتد و این هم وضع داوری است.

* شاید جام را از ما بگیرید اما...

می‌دانند چه کسی را بگذارند؛ وقتی اسم آقای منصوریان آمد و کسی از من پرسید، من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسی را باید بگذارند. واقعا جای تاسف دارد برای کسانی که تصمیم گرفتند که این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد. یک سری چیزها بین پرسپولیس و مردم است که نمی‌توانید از این تیم بگیرید. شاید جام را بگیرید اما شرف و غیرت و مردانگی تیم را نمی‌توانید بگیرید. مردم پشتش هستند، این تیم حکومتی نیست و مردمی است. حالا بزنید و بکوبید اما همه چیز مشخص است برای مردم. هیچ اتفاقی برای این تیم نخواهد افتاد. خودتان را خراب می‌کنید و مهر مردم را از دل می‌برید. من صحبت فوتبالی زیاد ندارم. همین جور ادامه می‌دهیم و با امیدها به مسابقات خواهیم رفت تا ببینیم چه اتفقی خواهد افتاد.

* نمی‌خواهند قهرمان شویم چون...

هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود. اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی تیم هستم. خسته نباشید....

چکیده ای از بیوگرافی یحیی گل محمدی:

یحیی گل محمدی

نام کامل: یحیی گل‌محمدی

متولد: ۲۸ اسفند ۱۳۴۹

زادگاه: میناباد، نمین، استان اردبیل، ایران

پست: مدافع میانی

باشگاه کنونی : پرسپولیس (سرمربی)

یحیی گل‌محمدی (زاده ۲۸ اسفند ۱۳۴۹، میناباد، نمین، استان اردبیل) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است.

وی سابقه بازی در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس، فولاد خوزستان و صباباتری و همچنین ۷۴ بازی و ۵ گل ملی را دارد.

دوران مربیگری

گل‌محمدی بعد از خداحافظی از فوتبال مربی‌گری را از سال ۱۳۸۸ در تیم تربیت یزد شروع کرده و در مرداد ۱۳۸۹ به عنوان سرمربی تیم نساجی مازندران انتخاب شد.

وی در سال ۱۳۹۰ به عنوان دستیار علی دایی در تیم راه‌آهن به فعالیت پرداخته و در خرداد ۱۳۹۱ وی به عنوان سرمربی تیم صبای قم انتخاب شد.

این بازیکن ملی پوش در مهر ماه سال ۱۳۹۱ به عنوان دستیار به تیم پرسپولیس تهران پیوست.

پس از پایان نیم فصل سال 1391 با برکناری مانوئل ژوزه، گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

گل محمدی 29 اسفند ماه 1391 در برنامه 90از سرمربی گری پرسپولیس کناره گیری کرد اما این استعفاء مورد پذیرش مدیر عامل این تیم قرار نگرفت پس از دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در فینال جام حذفی و باخت تیم گل محمدی، وی مورد انتقاد شدید پیشکسوتان باشگاه قرار گرفت و با وجود اینکه در مدتی که سکان هدایت پرسپولیس را در دست داشت فقط دو باخت را در کارنامه خود یدک می کشید در تاریخ 18 اردیبهشت 92 بار دیگر استعفای خود را تسلیم محمد رویانیان کرد و ازاین تیم جدا شد. 

با آغاز فصل سیزدهم لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربیگری تیم فوتبال نفت تهران را پذیرفت و پس از آن در سال 1393 به باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیوست. قرارداد او با ذوب آهن در خرداد 95 به مدت یک فصل دیگر تمدید شد. اما یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن قراردادش را با این باشگاه اصفهانی در تاریخ سوم مهر 95 فسخ کرد.

یحیی گل‌محمدی در خرداد سال 1396 با باشگاه تراکتورسازی قرارداد امضا کرد و سرمربی این تیم شد و سپس در سال بعد هدایت پدیده مشهد را در لیگ هجدهم بر عهده گرفت.

وی در بهمن 1393 از طرف کانون مربیان فوتبال ایران به عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد. گل محمدی در فصل 94–1393 با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد. او در فصل 95–1394 برای دومین سال پیاپی تیم ذوب آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

ازدواج گل محمدی

یحیی گل محمدی

وی ازدواج کرده و دارای دو فرزند یک پسر و یک دختر می باشد.

افتخارات یحیی گل‌محمدی

بازیکن

پرسپولیس

لیگ ایران (۲): ۱۳۷۴، ۱۳۷۵

جام حذفی (۱): ۷۸–۱۳۷۷

صبا باتری

سوپر جام (۱): ۱۳۸۴

تیم ملی ایران

بازی‌های آسیایی (۱): ۲۰۰۲

مربی

ذوب‌آهن

جام حذفی (۲): ۹۴–۱۳۹۳، ۹۵–۱۳۹۴

سوپر جام (۱): ۱۳۹۵

سرمربیگری پرسپولیس

گل محمدی 23 دی 1398 جایگزین کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: