پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پستی که در دو صفحه اجتماعی‌اش در توییتر و اینستاگرام منتشر کرد، با استفاده از همان کلیشه‌های همیشگی مدنظر، از فوتبال ایران خداحافظی کرد تا به سمت ماجراجویی‌های جدید برود‌.

ماه‌ها پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، کارلوس کی‌روش در شرایطی خود را از ایران به کشور قطر خواهد رساند که آخرین تجربه کاری‌اش با فوتبال ملی ایران در فضایی متفاوت‌تر از گذشته به پایان رسید. در مرتبه آخر، اگرچه این مربی با شکستی سنگین مقابل ژاپن، ایران را ترک می‌کرد اما هواداران پرتعدادی برایش ابراز احساسات می‌کردند. با این حال او در این مرتبه، در میان بی تفاوتی اغلب طرفداران‌ دو آتشه سابقش، ایران را به مقصدی تازه ترک خواهد کرد.

کی‌روش در این خداحافظی هم ترک عادت نکرد و طبق معمول به جای رسانه‌های رسمی، صفحات خود در صفحات اجتماعی را برای این کار انتخاب کرد. آن هم در شرایطی که اغلب مخاطبان او که کامنت‌دانی پست‌های او را تبدیل به نیرویی برای بالا بردن وی می‌کردند، دیگر تمایلی به تایید و تشویق وی ندارند؛ حتی اگر در این بین، افرادی که مدیون وی هستند، در مخالفت با کامنت‌های منفی علیه او، پا به میدان بگذارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: