پایگاه خبری خانه فوتبال:

لئاندرو پریرا مهاجم جدید پرسپولیس است.لئاندرو پریرا اهل برزیلی است.لئاندرو پریرا جایگزین مهاجم هلندی پرسپولیس و آقای گل لیگ شد که ناغافل ایران را ترک کرد. لئاندرو پریرا پیش از این در جی لیگ ژاپن بازی می کرد. لئاندرو پریرا با همسرش وارد ایران شد. لئاندرو پریرا دونده و تکنیکی و شوت زن قهاری است

تصویری آسانسوری از لئاندرو پریرا

همسر بازیکن خارجی پرسپولیس تصویری جدید از خودش به همراه او منتشر کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از ورود پریرا به ایران به همراه همسرش این بازیکن تمرینات خود را آغاز کرده است و منتظر حضور خود در ترکیب پرسپولیس است.
همسر پریرا تصویری جدید از خودش به همراه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

لئاندرو پریرا

استوری عجیب همسر لئاندرو پریرا از تفاوت ورزش برای زنان و مردان

همسر لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام شخصی‌اش، به زمان مختلف ورزش زن و مرد در ایران واکنش نشان داد


بعد از جدایی یورگن لوکادیا ستاره هلندی و بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، گزینه‌های زیادی به یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله معرفی شدند. در نهایت سرمربی پرسپولیس لئاندرو پریرا مهاجم ۳۱ ساله برزیلی را انتخاب کرد و  این بازیکن جانشین یورگن لوکادیا شد. این بازیکن که در چند فصل اخیر در فوتبال ژاپن حضور داشته، با پرسپولیس به توافق رسید 
در مورد آمار گلزنی و تیم‌هایی که حضور داشته، صحبت‌های زیادی مطرح شد و مطالب زیادی نوشته شد.
در این گزارش می خواهیم در مرود چیزهایی از بازیکن جدید پرسپولیس حرف بزنیم که شاید کمتر شنیده باشید.
اولین نکته‌ای که در مورد پریرا جلب توجه می کند این است که به این بازیکن لقب جالب توجهی دادند. در برزیل به این بازیکن که نام کاملش لئاندرو مارکوس پِروچنا پریرا است، لقب «لئاندرو بِنانا» (موز) دادند.

لئاندرو پریرا
این بازیکن ۳۱ ساله و ۱۹۰ سانتی‌متری که در جولای ۱۹۹۱ در منطقه‌ی آراساتوبا به‌دنیا آمد. شهری در شمال غربی ایالت سائوپائولو با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت که ۳۷ درصد مردمش با اسکوتر و موتورسیکلت در خیابان‌ها تردد می‌کنند.
مورد جالب توجه دیگری که در مورد لئاندرو وجود دارد، مربوط به دوران حضورش در تیم چاپوکوئنسه برزیل است. تیمی که مدتی بعد از جدایی پریرا از این باشگاه، در یک سانحه هوایی اکثر اعضایش فوت شدند. در واقع اگر پیشنهاد بلژیک برای پریرا نمی‌رسید، ممکن بود او هم در چاپوکوئنسه بماند و در آن پرواز مرگ‌بار به سوی کلمبیا حضور داشته باشد. در واقع لئاندرو به نوعی از مرگ فرار کرد و خوش شانس بود.
مورد بعدی که در خصوص لئاندرو جالب توجه است و به چشم می‌آید، ارتباط او با همسرش است. لئاندرو بِنانا، همین چند قبل به صورت رسمی ازدواج کرد. او علاقه‌ عجیبی به همسرش دارد و اگر سری به صفحه‌ شخصی او در اینستاگرام بزنید، کاملاً متوجه این مسئله خواهید شد. لئاندرو روی کفش پای راست خود نام همسرش «جنیفر» را به همراه عدد مورد علاقه‌اش حک کرده است.

مدت زمان قرارداد لئاندرو پریرا

باشگاه پرسپولیس مهاجم برزیلی خود را برای یک فصل و نیم دراختیار خواهد داشت.
لئاندرو پریرا مهاجم جدید پرسپولیس پس از ورود به تهران تست‌های پزشکی را انجام داد که این تست‌ها با موفقیت انجام شده و به زودی باشگاه پرسپولیس خبر رسمی عقد قرارداد با این مهاجم را اعلام خواهد کرد.

لئاندرو پریرا که به جای یورگن لوکادیا به پرسپولیس آمده، قرارداد یک فصل و نیمه با سرخپوشان امضا کرده تا بتواند در این تیم  مشغول به بازی باشد. 
در خصوص قرارداد این بازیکن گفته می‌شود که مبلغ آن یک‌میلیون و 100 هزار دلار خواهد بود که معادل ریالی آن نزدیک به 50 میلیارد تومان خواهد شد! باید دید این مهاجم گرانقیمت در مدت زمان حضور در پرسپولیس چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند همانند لوکادیا در امر گلزنی موفق باشد یا نه.

فیلم جالب از هنرنمایی و گلزنی های لئاندرو پریرا

باشگاه پرسپولیس نسبت به ثبت درخواست سیستمی برای ITC بازیکن برزیلی خود اقدام کرده است و منتظر پاسخ طرف ژاپنی است.
بنابر اعلام مدیر امور بین‌الملل پرسپولیس، باشگاه نسبت به درخواست سیستمی ITC لئاندرو پریرا اقدام کرده و بنابراین منتظر اقدام باشگاه گامبا اوزاکا و فدراسیون فوتبال ژاپن است.
همچنین مدیر امور ورزشی باشگاه پرسپولیس، در سازمان لیگ حضور یافت و قرارداد این بازیکن را به ثبت رساند تا نام وی جایگزین لوکادیا شود که پیش از این با اعلام فسخ یک طرفه قرارداد، جدایی خود را اعلام کرده بود. به این ترتیب بلافاصله بعد از صدور ITC، امکان صدور مجوز بازی برای مهاجم برزیلی فراهم خواهد شد.

مدیر امور ورزشی باشگاه پرسپولیس، امروز همچنین نام سه بازیکن تیم امید باشگاه را که از سوی یحیی گل‌محمدی اعلام شده بود، بعد از تایید پزشکی ایفمارک در سازمان لیگ فوتبال ثبت و وارد فهرست زیر ۲۱ سال برای دریافت مجوز بازی در لیگ خلیج فارس کرد.

لئاندرو پریرا|

با حضور لئاندرو پریرا برزیلی در تمرینات پسپولیس یحیی گل‌محمدی به عملکرد خط حمله تیمش در ادامه فصل امیدوار شده است.
باشگاه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک نقل و انتقالات تابستانی موفق، با جذب لوکادیا و دیاباته موجی از امیدواری را برای هواداران این تیم به وجود آورده بود اما اتفاقات طول فصل مطابق انتظار و دلخواه آنها پیش نرفت.

شیخ دیاباته بسیاری از بازی‌های نیم فصل اول را به دلیل مصدومیت از دست داد و لوکادیا هم که به اوج آمادگی رسیده و در جایگاه بهترین گلزن لیگ خود را معرفی کرده بود، با فسخ یک طرفه با پرسپولیس از ایران رفت.
پرسپولیس هفته‌های دشواری را پس از شروع مجدد لیگ سپری کرد و در چندین بازی بدون مهاجم تخصصی به میدان رفت. با این حال پرسپولیس همچنان یکی از گزینه‌های اصلی قهرمانی است و تقویت این تیم در زمستان، یحیی را امیدوار کرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: