پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرحله جدید فروش سایپا ویژه جوانی جمعیت. سایپا این محصولات را به صورت پیش فروش فوری عرضه می کند. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد.این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل 90 روزه دارد.

این فروش فوق‌العاده سایپا را از دست ندهید

در حالیکه قرار بود بخشنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول شرکت زامیاد از ساعت ۱۸ روز گذشته (سه‌شنبه) آغاز شود، به دلیل اختلال‌های سایت با تاخیر ۲۹ ساعته مواجه شد؛ اما طبق اطلاعیه گروه سایپا این طرح فروش از ساعت ۱۶ امروز (چهارشنبه) فعال شد.

شرکت زامیاد (زیر مجموعه گروه سایپا) قرار بوده است که از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه (۱۸ بهمن ماه) طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان تک‌سوز با فرمان هیدرولیک، پادراپلاس و کارون را آغاز کند. اما در زمان اعلام شده این اتفاق نیفتاد و سایت فروش این شرکت، بازهم با اختلال روبرو شد و برای مشتریان امکان ثبت‌نام در این طرح فراهم نشد.

سایپا

سایپا پس از گذشت چند ساعت، اعلام کرد که "ساعت آغاز فروش طرح فروش فوق‌العاده محصولات شرکت زامیاد متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. " این اختلال ۲۹ ساعت طول کشید و در نهایت سایت از ساعت ۱۶ دیروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه) در دسترس فرار گرفت و بخشنامه مذکور فعال شد./ایسنا

ثبت نام مرحله جدید پیش‌فروش سایپا ویژه دهه فجر

 

دور جدید پیش فروش 4 محصول شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

زمان مرحله جدید پیش فروش سایپا اعلام شد.

متقاضیان محترم از ساعت 9 صبح روز پنج شنبه مورخ 1401/11/20 در صورتی که مطابق فرآیند اعلام شده دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، میتوانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

سایپا

شرایط ثبت‌نام طرح پیش فروش سایپا

براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 13 بهمن 140، در این طرح ثبت‌نام کنند. کسانی شرایط ثبت‌نام در طرح پیش فروش سایپا را دارند که دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان 120 میلیون تومان جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت‌های این بخشنامه باشند.

در این مرحله از طرح پیش فروش سایپا؛ ساینا s، کوییک مدل GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدلGX عرضه می‌شود. بر اساس جدول بالا، قیمت خودرو در این طرح مطابق با قیمت روز خودرو حساب حساب می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح پیش فروش سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

متقاضیانی امکان ثبت نام در طرح پیش فروش سایپا برای دهه فجر را دارند که تا ساعت 15 روز چهارشنبه مورخ 1401/11/12 تمام فرایندهای اعلام‌شده را تکمیل کنند.

لازم به ذکر است کلیه مفاد و شرایط در بخشنامه مذکور به قوت خود باقی است./تجارت‌نیوز

 

فروش اقساطی شاهین چه شرایطی دارد؟

این روزها زیاد می‌شونیم که به علت وضعیت خاص اقتصادی و افزایش لحظه‌ای قیمت‌ها به صرفه است که خودروی موردنظر خود را با شرایط اقساطی تهیه کنیم.

سرعت تورم و شدت گرفتن قیمت‌ها باعث شده تا خرید یک خودرو معمولی به رویایی دست نیافتنی تبدیل شود و این درحالیست که افراد بسیاری ترجیح می‌دهند تا خودوری مورد نیاز خود را به اقساطی تهیه کنند. در بررسی برخی بنگاه‌های فروش خودرو بیش از 40 درصد قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت دریافت و مابقی را در مدت زمان 24 ماه دریافت می‌کنند. گفتنی است سود شرایط خرید اقساطی به قیمت روز محاسبه می‌شود.

در سایت همراه مکانیک، شاهین مدل 1401دنده ای با 335100000پیش پرداخت و اقساط ماهانه 13493000تومان به مدت 24 ماه عرضه شده است. شاهین مدل 1400 با مبلغ 320600000 تومان پیش پرداخت و ماهیانه 12868000محاسبه شده است.

همچنین در همین سایت، شاهین مدل 1401 با پیش پرداخت 372200000 و پرداخت 14952000به صورت ماهیانه ارائه شده است.  خودروی شاهین مدل 1401 دنده‌ای با قیمت تمام شده 530000000تومان که به صورت پیش پرداخت با قیمت 342800000تومان و ماهیانه با مبلغ 13806000تومان آگهی شده است. شاهین مدل 1400 با 323500000تومان پیش پرداخت و ماهیانه 13024000تومان به صورت اقساط 24 ماهه عرضه شده است.

گفتنی است، خرید و فروش خودروی شاهین به دلایل مختلفی با تلاطم‌های زیادی همراه است. همراه مکانیک با مختصصان خبره و مجرب خود در کنار خریداران است تا علاوه بر راهنمایی در خرید شاهین دست دوم کارشناسی شده و مطمئن، در امر فروش شاهین کارکرده با قیمت واقعی نیز به آنها کمک کند./ کاماپرس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: