پایگاه خبری خانه فوتبال:

دنی آلوس، ستاره کهنه‌کار برزیلی، در ماه ژانویه به اتهام تجاوز بازداشت شده و در حال حاضر با قرار بازداشت بدون وثیقه در زندانی در منطقه کاتالونیای اسپانیا به سر می‌برد.

اما همسر و مدیر برنامه‌های سابق این ستاره برزیلی، دینورا سانتانا، امروز به دفاع از دنی آلوس برخاست و گفت امکان ندارد این ستاره سابق بارسا بتواند به زنی تعرض کند. سانتانا در دفاع از آلوس تا جایی پیش رفت که گفت حتی حاضر است خودش را به خاطر او در آتش بیندازد.

سانتانا مادر دو فرزند دنی آلوس است و به مدت ۱۰ سال با او زندگی می‌کرد. او در مصاحبه‌ای با رسانه‌های اسپانیایی گفت: همه در حال محکوم کردن و سرزنش کردن دنی هستند، بدون اینکه هیچ دادگاهی او را محکوم کرده باشد. امکان ندارد دنی به زنی تعرض کند. من ۱۰ سال با او زندگی می‌کردم و ۲۲ سال است که می‌شناسمش.

همسر سابق دنی آلوس در پاسخ به اینکه حاضر است درباره بی‌گناهی همسر سابقش قسم بخورد گفت: قسم که سهل است، حاضرم خودم را در آتش بیندازم. در بیست سالی که با هم بودیم دنی حتی یک بار با صدای بلند با من حرف نزد. جر و بحث در زندگی زناشویی طبیعی است؛ ولی او هیچوقت با من بدرفتاری نکرد. او با دیگر زن‌هایی که می‌شناختم هم همین‌طور رفتار می‌کرد. او اعتقاد داشت با یک زن باید مثل ملکه رفتار کرد. او این را از رفتار و احترامی که پدرش به مادرش می‌گذاشت یاد گرفته بود.

دنی آلوس روز ۲۰ ژانویه تا زمان برگزاری جلسه دادگاهش به زندان افتاد و دادگاه قرار وثیقه برای او را نپذیرفت. وقتی در اواخر دسامبر ۲۰۲۲ اتهامات تجاوز علیه او مطرح شد، آلوس خودش را به پلیس معرفی کرد و مدعی شد بی‌گناه است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: