پایگاه خبری خانه فوتبال:

برای انتخاب سرمربی تیم ملی برنامه و حساسیت داریم
سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد دیدار دوستانه با عراق، آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی و برخی موارد مطروحه در جلسه روز گذشته هیات رئیسه ارائه کرد.
احسان اصولی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برخی انتقادات مطرح شده نسبت به بلاتکلیف ماندن وضعیت سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جلسه روز گذشته هیات رئیسه آن هم در شرایطی که سایت‌های عربی مدعی هستند این تیم در فیفادی فروردین در تهران از عراق میزبانی خواهد کرد، اظهار داشت: اگر قرار باشد ما بازی دوستانه‌ای برگزار کنیم، قطعا با سرمربی اصلی خود بازی خواهیم کرد. بحث بازی دوستانه با عراق هم قطعی نشده و هنوز در مرحله مذاکرات ابتدایی است.

وی افزود: برگزاری یک بازی دوستانه زمانی به قطعیت می‌رسد که تفاهم‌نامه‌ای امضاء و تاریخ و محل برگزاری بازی نهایی و مشخص شود. مثل بازی‌های دوستانه‌ای که خود ما برای تیم ملی فوتسال، تفاهم‌نامه‌اش را امضاء کردیم و همه چیز مشخص است. الان هم فدراسیون فوتبال با کشورهای زیادی مکاتبه کرده و می‌کند. امکان دارد کشورهای دیگر هم از ما درخواست و با ایران مکاتبه کنند. زمانی یک بازی را قطعی اعلام خواهیم کرد که تاریخ و محل آن در قالب یک قرارداد مورد پذیرش قرار گرفته باشد اما درباره دیدار با عراق هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا رئیس و اعضای هیات رئیسه در فرصت حدود یک ماهه تا قبل از فیفادی آتی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی صحبت خواهند کرد، گفت: تردید نکنید برای انتخاب سرمربی تیم ملی بحث و صحبت می‌کنیم و در این زمینه برنامه داریم. کارهای کارشناسی در حال انجام است اما اینکه بخواهیم جزئیات را بگوییم، حرفه‌ای نیست و هیچ جای دنیا هم چنین کاری نمی‌کنند.

اصولی درخصوص برخی نگرانی‌ها مبنی بر بی‌تفاوتی و بی‌خیالی فدراسیون نسبت به این موضوع مهم، توضیح داد: به هیچ وجه بی‌خیالی وجود ندارد. روی این بحث حساسیت بسیار زیادی هم داریم و اعلام نشدن جزئیات صحبت‌ها و گفت‌ و گوها، به معنی بی‌خیالی رئیس و هیات رئیسه فدراسیون نیست. کار خود را به خوبی انجام داده و در ادامه خیلی روشن و واضح توضیح خواهیم داد اما اکنون در این مقطع اعلام شرح مذاکرات، کاری غیرحرفه‌ای است که چنین کاری انجام نمی‌دهیم.

وی درمورد بررسی گزارش‌های مالی فدراسیون در جلسه روز گذشته هیات رئیسه و اینکه آیا این گزارش‌ها برای مجمع 27 اسفند در اختیار اعضای مجمع قرار می‌گیرد، گفت: صورت‌های مالی آماده است و در جلسه 27 اسفند مطرح خواهد شد. البته درمورد کمیته مستقل حسابرسی فدراسیون، روز گذشته پیشنهادات ما برای ارائه به مجمع آماده شد. در اساسنامه قید شده باید برای تشکیل کمیته مستقل حسابرسی باید هیات رئیسه افرادی را به مجمع پیشنهاد بدهد. در جلسه روز گذشته نام این افراد صورت جلسه و تایید شد.  ما هم نام آن‌ها را به مجمع اعلام خواهیم کرد تا پس از رای اعتماد گرفتن از اعضای مجمع، کار خودش را آغاز کند.

سخنگوی فدراسیون درخصوص مشخص نشدن نایب رئیس بانوان، توضیح داد: هنوز رئیس فدراسیون گزینه مدنظر خود را به هیات رئیسه معرفی نکرده است.

اصولی درمورد اینکه آیا جلسه هیات رئیسه فدراسیون قبل از اتمام سال به میزبانی جزیره خارک برگزار خواهد شد، گفت: قطعا قبل از اتمام سال جلسه داریم که به احتمال بسیار زیاد در جزیره خارک برگزار خواهد شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: