پایگاه خبری خانه فوتبال:

گل دقایق پایانی شاگردان آرش برهانی، پس از آن رقم خورد که پرسپولیس دو بار با گل‌های علیرضا بابایی و رضا فلاحتی توانست از حریف پیش بیفتد و در آستانه برد بزرگ قرار بگیرد اما این استقلال بود که در نهایت به هدفش رسید و به یک قدمی قهرمانی لیگ امیدهای تهران رسید.

بازی امروز پرسپولیس و استقلال که قرار بود ساعت ۱۴ برگزار شود، پس از بارش شدید برف در ورزشگاه درفشی‌فر، با یک ساعت تاخیر و در شرایطی به انجام رسید که در فاصله سه هفته تا پایان، این دیدار می‌توانست حکم قهرمانی استقلال را امضا کند.

گل نخست این بازی توسط علیرضا بابایی در دقیقه ۶۵ رقم خورد. هافبک - مدافع راست‌پای قرمزها پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او را گلر استقلال دفع کرد اما در توپ برگشتی این بازیکن شوت خود را به سمت چپ و کنج دروازه زد تا بازی ۱-۰ شود.

ده دقیقه بعد شاگردان محمود انصاری روی فرار رضا فلاحتی توانستند گل دوم را هم وارد دروازه استقلال کنند تا در آستانه بردی مهم قرار بگیرند.

اما این شاگردان آرش برهانی بودند که در فاصله کمتر از ۱۵ دقیقه توانستند دو بار به پرسپولیس گل بزنند و نتیجه را بازگردانند و یک بازگشت عجیب را به نام خود ثبت کنند.

ابتدا در دقیقه ۸۹ روی یک ارسال از سمت چپ حسام اسکندری در میان تعلل مدافعان پرسپولیس توانست گلزنی کند. در این صحنه مدافعان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند اما اسکندری از مقابل دروازه گل را زد و داور هم تایید کرد.

در دقیقه ۹۰ نیز مهدی فرج‌پور گل تساوی را زد تا در فاصله دو دقیقه پرسپولیس برد بزرگ دربی را از دست بدهد.

با این نتیجه و در حالی که اعضای تیم پرسپولیس در بهت از دست دادن پیروزی ۲-۰ قرار داشتند، استقلال ۶۰ امتیازی شد و در فاصله سه هفته اختلاف هشت امتیازی با پرسپولیس، نزدیکترین تعقیب کننده، را حفظ کرد.

نکته جالب اینکه نتیجه شهرآورد بزرگسالان نیز ۲-۲ به پایان رسید که البته در پایان آن بازی یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بیشتر از تیم ساپینتو خوشحال بودند.

حالا استقلال با کسب یک پیروزی در هفته‌های بعدی قهرمانی خود در لیگ امید تهران را قطعی می‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: