پایگاه خبری خانه فوتبال:

یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند دیدار با سپاهان مهم‌ترین بازی فصل برای او و پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس خود را آماده بازی حساس روز چهارشنبه می‌کند که برابر سپاهان برگزار خواهد شد. این دیدار در شرایطی به انجام خواهد رسید که پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود تنها دو پیروزی به دست آورده و عملکرد ضعیفی داشته است.

کسب 7 امتیاز در نیم فصل دوم، پرسپولیس را از صدر جدول نیز پایین کشیده و این تیم را هم امتیاز با استقلال در جایگاه دوم قرار داده است. با این حال اگرچه شاگردان گل‌محمدی فرصت خوبی برای بازگشت به صدر در 10 هفته پایانی خواهند داشت، اما شاید راه میانبر دیگری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در اختیار آن‌ها باشد.

آن‌طور که سازمان لیگ اعلام کرده، چهار قهرمان دو فصل اخیر ایران راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و به این ترتیب پرسپولیس برای حضور در فصل 2023-24 لیگ قهرمانان باید یکی از دو جام این فصل لیگ برتر را به دست بیاورد. با توجه به شرایط لیگ برتر، به نظر می‌رسد جام حذفی مسیر ساده‌تری برای پرسپولیس داشته باشد

یحیی که سابقه دو قهرمانی در جام حذفی را دارد، در صورت پیروزی مقابل سپاهان راهی هشت تیم برتر خواهد شد و تنها با سه پیروزی دیگر، بلیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب خواهد کرد و به این ترتیب دستاورد قابل ارائه به هواداران پرسپولیس خواهد داشت.

همچنین حذف سپاهان به عنوان رقیب مستقیم در راه قهرمانی، انگیزه مضاعفی برای قرمزها خواهد بود تا در لیگ برتر نیز رقابت را به پیش ببرند و شاید بتوانند تیم آماده و سرحال ژوزه مورایس را در صدر جدول بگیرند.

نکته جالب اینکه یحیی در لیگ دوازدهم یک بار و فصل گذشته هم یک بار توانست سپاهان را در بازی‌های فوق حساس شکست دهد و حالا دو بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش روی این سرمربی باتجربه خواهد بود تا یک بار دیگر توانایی خود را به هواداران پرسپولیس نشان بدهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: