پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرتضی کرمانی‌مقدم  درباره صعود پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با غلبه بر سپاهان اصفهان اظهار داشت: از بازی پرسپولیس لذت بردم و تیم در همان 90 دقیقه شایسته پیروزی بود. پرسپولیس در این مسابقه عملکردی متفاوت با دیدارهای قبلی داشت و همان تیمی بود که چند سال قهرمان لیگ شد.

وی با اشاره به شکست سرخپوشان مقابل هوادار در هفته بیستم لیگ برتر تصریح کرد: هر تیمی ممکن است روز بد داشته باشد و دیدار با هوادار نیز روز بد پرسپولیس بود. هواداران در این مسابقه از تیم ناراحت بودند و هجمه‌های زیادی ایجاد شد، اما پرسپولیس ثابت کرد تیمی بزرگ است. گل‌محمدی تیمش را شجاعانه و کاملاً هجومی در زمین چیده بود و پرسپولیس شایستگی برد داشت.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص تأثیر این پیروزی در تعیین قهرمان لیگ برتر گفت: این نتیجه روی سرنوشت قهرمانی هم لیگ موثر است. سپاهان چند هفته شکست نخورده بود و این برد، در لیگ هم به سود پرسپولیس خواهد بود. بازیکنان از لحاظ روحی به شرایط خوب بازگشته‌اند و امیدوارم به صدر بازگردند. هر چند اتفاق خاصی در لیگ برتر نیفتاده و پرسپولیس در رده دوم ایستاده است. من همیشه به این تیم امیدوار بودم.

کرمانی‌مقدم در مورد ادامه راه پرسپولیس در جام حذفی و لیگ برتر خاطرنشان کرد: شک نکنید پرسپولیس به صدر جدول بازخواهد گشت. اگر اشتباهات داوری و حاشیه‌ها اذیت نکند، پرسپولیس می‌تواند هر دو جام را بگیرد. این تیم یکی از رقبای خود در جام حذفی را از میدان خارج کرده و فقط استقلال باقی مانده است. اگر این دو تیم در مراحل ماقبل فینال با هم بازی نکنند، به فینال صعود می‌کنند. اگر مشکلی برای پرسپولیس پیش نیاید، این تیم از سد استقلال هم می‌گذرد.

منبع: صدآنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: