پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال درخصوص آخرین وضعیت پرونده آمانوف واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از خروج عزیزبک آمانوف از ایران که بدون اطلاع و انجام هماهنگی با باشگاه استقلال صورت گرفت، این بازیکن در تمرینات نسف قارشی حاضر شد. آمانوف که عدم دریافت کامل مطالباتش را دلیلی برای فسخ قرارداد با استقلال می‌داند به دنبال عقد قرارداد جدید با باشگاه نسف قارشی است. 

با اینحال باشگاه استقلال طبق مفادقراردادی معتقد است آمانوف برای عقد قرارداد جدید باید مبلغی را پرداخت کند که از مقدار مطالبات این بازیکن بیشتر است. در همین راستا، برخی رسانه‌های ازبک اعلام کردند فیفا پرونده آمانوف را بررسی کرده و ضمن موافقت با درخواست باشگاه نسف قارشی، اجازه داده مراحل ثبت قرارداد تکمیل شود.

حامد افضلی، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آمانوف گفت: عزیزبک آمانوف حدود ۱۰ روز پیش از فدراسیون فوتبال ایران درخواست ITC کرد و فدراسیون از ما خواست که در این رابطه پاسخ بدهیم که ما اعلام کردیم این درخواست را رد می‌کنیم و فدراسیون هم این درخواست را به همین دلیل رد کرد.

وی افزود: طبق قوانین فیفا، روند این است که بعد از هفت روز ITC به صورت اتوماتیک از طرف فیفا صادر می‌شود و بعد از آن باشگاه می‌تواند جهت حقوق خود، از آن بازیکن شکایت کند که تیم حقوقی باشگاه در حال تهیه لوایحی است تا از این بازیکن شکایت کند. اینکه برخی مدعی شکست استقلال در این ماجرا شده‌اند، به دلیل بی اطلاعی از روند و قوانین فیفا است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: