پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از نحوه انتخاب سرمربی تیم ملی توسط فدراسیون فوتبال پرداخت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پس از برد 3 بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: به هواداران خوب‌مان تبریک می‌گویم. به تیم خوب نفت مسجدسلیمان خسته نباشید می‌گویم. یک تبریک هم می‌گویم بابت اینکه دلار حدود 2 هزار تومان پایین آمد! می‌بینیم که همه می‌خندید واقعاً خبر خوبی است!‌ 

وی افزود: از داوران و قضاوت‌هایی که برای ما می‌شود گله دارم. امروز بردیم اما باز هم می‌گویم قضاوت، قضاوتی نبود که ما در آزادی توقع داشتیم. 2-3 صحنه خیلی مشکوک وجود داشت. ان‌شاءالله این اتفاقات تمام شود. هفته گذشته هم در جلسه قبل از بازی با سپاهان شخصاً به افشاریان گفتم اگر امسال دو بازی از قضاوت سود کرده باشیم 12 بازی ضرر کردیم. خواهشم این است که به قضاوت‌ها رسیدگی بهتری شود. ما ضرر می‌کنیم.

سرپرست پرسپولیس گفت: یک گله از صداوسیما دارم؛ در برخی برنامه‌های غیر تخصصی یکسری مجریان برای دیده شدن می‌آیند و صحبت می‌کنند. به خصوص در مورد یحیی گل‌محمدی و تیم مردمی پرسپولیس، خواهشم این است این آخرین فرصت و یک اولتیماتوم است. دفعه بعد با لحن دیگری صحبت می‌کنم. مجربی برنامه‌ای که مخاطب ندارد اجازه ندارد با مزه انداختن، تکه انداختن و خودشیرینی بخواهد دیده شود. این تیم پرسپولیس است. نه شما و نه هیچکس دیگر اجازه ندارد به این باشگاه، پیشکسوتش، هوادارش، بازیکن و مربی‌اش بی‌احترامی کند. از رئیس صداوسیما گله‌مند هستم باید به این رسیدگی کنند. برخی برنامه‌ها برای دیده شدن این حرکات را انجام می‌دهند. لحنم لحن خوبی است. دفعه بعد مطمئن باشید با لحن دیگری صحبت می‌کنم.

پیروانی در مورد اینکه آیا غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌ها هم همین‌ موضوع است، عنوان کرد: یکسری مشکلات و بحث‌ها وجود دارد که گل‌محمدی می‌گوید اگر بیایم باید خیلی از حرف‌ها را بزنم. صحبتی که همین الان داشت گفت بهتر است من به کنفرانس نروم ولی خیلی از مربیان نمی‌آیند نمی‌دانم اسمش را چه باید بگذاریم. نه قبل از مسابقه و نه بعد از مسابقه می‌آ‌یند. گل‌محمدی تا دو هفته پیش قبل و بعد از مسابقه در کنفرانس حاضر می‌شد. وقتی هیچ برخورد و تصمیم‌گیری نمی‌شود و هیچ اتفاقی نمی‌افتد مطمئن باشید ما هم مثل بقیه تیم‌ها می‌شویم.

وی  در مورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه نام گل‌محمدی در گزینه‌های اعلام شده نبود، اظهار داشت: او از نظر من بهترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی داشتند تبریک می‌گویم. بازی با اسامی است. آنها انتخاب‌شان را کرده‌اند، آمدند و گفتند گزینه‌ها این است. خوشحالم ایرانی‌ها متوجه شدند و رو دست نخوردند. این طریقه انتخاب که هیأتی هفت نفر اسم بدهند و بگویند برنامه بدهید، چنین چیزی نیست. مربیان ایرانی باهوش‌تر از این بودند. مطمئن باشید اگر اسمی هم از گل‌محمدی بود، آنقدر پرسپولیس را دوست دارد و تعصب دارد که هدفی برای رفتن تیم ملی نداشت.

سرپرست پرسپولیس در مورد گله هواداران از قیمت بلیت‌ها عنوان کرد: ان‌شاءالله قیمت بلیت‌ها پایین بیاید. الان مشکل اصلی این است که 5 درصد استادیوم یعنی 5 هزار نفر را می‌گویند. بحث این است که تعداد باید بیشتر شود. باشگاه روز گذشته نامه زده و درخواست کرده، ان‌شاءالله توافق کنند. اگر قرار است حداکثر هواداران بیایند طبقه بالا که کسی نمی‌تواند بنشیند و هشت سکو هم خراب است. اگر قرار است نسبت به آنچه که هست محدودیت بگذارند مطمئن باشید باشگاه تلاش می‌کند اگر اجازه ورود بدهند قیمت بلیت‌ها پایین بیاید. فوتبال با هوادار زنده است به خصوص هوادار پرسپولیس، حالا خیلی‌ها شعال می‌دهند که ما بیشترین هوادار را داریم، نه، هر کجا برویم مطمئناً پرطرفدارترین تیم هستیم. لذتی که بردن در کنار هوادار دارد قابل مقایسه با هیچ چیزی نیست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: