پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقدند اگر پنالتی‌شان گل می‌شد می‌توانستند از پرسپولیس امتیاز بگیرند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سه بازیکن نفت بعد از باخت به پرسپولیس در جمع خبرنگاران صحبت کردند:

دهقانی: می‌توانیم در لیگ برتر بمانیم

رضا دهقانی بعد از باخت 3 بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر آن پنالتی اول مسابقه ما گل می‌شد، شرایط فرق می‌کرد و از حریف پیش می‌ افتادیم و سوار بر بازی می‌شدیم. مقابل پرسپولیس وقتی اشتباه کنید و از موقعیت‌های گلزنی استفاده نکنید قطعا تنبیه می شوید حریف تیم خیلی خوبی است. ما تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه وضعیت تیم برای بقا خیلی سخت شده، گفت: می دانیم شرایط مان سخت است و روز به روز سخت‌تر می شود و چاره‌ای جز دفاع از اعتبارمان نداریم ولی مسئولان باید تیم را پیشتیبانی کنند و همه جوره به تیم برسند وگرنه شرایط تیم از این بدتر می‌شود.

شنانی: پنالتی گل می‌شد بازی را مساوی می‌کردیم

حسین شنانی دیگر بازیکن نفت در مورد شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌دانستیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است و اگر پنالتی ما گل می‌شد وضعیت فرق می‌کرد. توپ‌های ما گل نشد ولی پرسپولیس توپ‌هایی که آورد یکی یکی گل شد. اگر پنالتی گل می‌شد حداقل می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم.

وی افزود: می‌دانیم برای بقا شرایط سختی داریم ولی مس کرمان رقیب ما در قعر جدول شکست خورد و 5 بازی خانگی داریم و امیدواریم، باید تلاش‌مان را دو برابر کنیم تا در لیگ برتر بمانیم.

گودرزی: امیدوارم تنها نماینده لرزبان‌ها و بختیاری‌ها را در لیگ حفظ کنیم

حسین گودرزی، بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: واقعا امتیاز گرفتن از پرسپولیس سخت است. اگر یک اشتباه کنید، تنبیه‌تان می‌کنند. در 3-2 صحنه تمرکز نداشتیم و گل خوردیم. به همین دلیل نتیجه را واگذار کردیم. در شرایطی که می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کرده تا دست‌کم به گل زده بازی را تمام کنیم اما توپ‌های نفت به گل نرفت و بازی 3 بر صفر تمام شد.

وی درمورد میزان امیدواری‌اش برای بقای نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر، توضیح داد: هنوز 27 امتیاز باقی مانده و تمام تلاش خود را می‌کنیم. نفت مسجد سلیمان تنها نماینده لرزبان‌ها و بختیاری‌های عزیز کشورمان است. امیدوارم بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم تا برای مردم این شهر دلخوشی باشد.

کرمانشاهی: سپاهان هم 4 گل از پرسپولیس خورد

فرهاد مجد کرمانشاهی نیز پس از شکست نفت مسجد سلیمان برابر پرسپولیس، درباره دریافت 3 گل در این بازی اظهار داشت: سپاهان هم چهار گل از پرسپولیس خورد. بحث گل خورده نیست اما تلاش خود را کردیم. بازی را هم خوب شروع کردیم اما آنگونه که می‌خواستیم شرایط پیش نرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: