پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار حساس ال‌کلاسیکو به جوایز فیفا انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی با بارسلونا اظهار داشت: برای حضور در ال‌کلاسیکو همیشه شما باید شجاعانه رفتار کنید و بخواهید که شخصیتتان را نشان دهید. مثل همیشه جوّی بزرگ در این بازی حاکم خواهد بود و می‌توان گفت همیشه این دیدار زیباست. ما نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا به فینال برسیم.

وی در خصوص نبود وینیسیوس در ترکیب منتخب سال فیفا اظهار داشت: او یکی از بهترین‌های دنیاست که همیشه بازی را به نفع ما رقم زده است. ما به او تکیه می‌کنیم و این چیزی غیر طبیعی نیست.

سرمربی رئال مادرید گفت: جوایز بهترین‌های فیفا برای ما مهم نیست. جام جهانی نشان داد که آرژانتین سزاوارانه قهرمان دنیا شده، پس طبیعی است که افرادی مثل مسی، مارتینز و اسکالونی جوایز بهترین‌ها را بگیرند.

وی تصریح کرد: داشتن کریم بنزما یعنی نزدیک بودن به قهرمانی. او همیشه برای کسب جام به ما کمک کرده و ما بسیار از او ممنونیم.

رئال مادرید به دلیل عدم کسب جایزه در مراسم بهترین‌ها اعلام کرد که در مراسم فیفا حاضر نخواهد شد. بسیاری از کاربران طرفدار رئال معتقد بودند که بنزما به دلیل شاهکارش در لیگ قهرمانان اروپا باید بالاتر از امباپه یا بالاتر از مسی قرار می‌گرفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: