پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به برد این تیم مقابل تراکتور و بازی هفته آینده مقابل سپاهان واکنش نشان داد

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برد روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. به‌طوری‌که در نیمه اول بازی در اختیار پرسپولیس بود و می‌دانست که از بازی چه چیزی می‌خواهد، اما به نظر من مصدومیت چند بازیکن به ضرر پرسپولیس تمام شد؛ چراکه قبل از بازی شاهد تعویض‌های اجباری در تیم بودیم. به نظر من بازیکنانی که جایگزین شدند، نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند که این مسئله باعث به وجود آمدن فشار مضاعف روی سایر بازیکنان شد.

وی ادامه داد: در طرف مقابل تیم تراکتور در نیمه دوم شرایط بهتری داشت و میل به گلزنی در این تیم بسیار بالا بود. آنها پرفشار بازی کردند و از کناره‌ها استفاده خوبی انجام دادند. به نظر من تراکتور نسبت به قبل متفاوت شده، در نیمه اول پرسپولیس عملکرد خوبی داشت، اما در نیمه دوم این تراکتور بود که بهتر بازی کرد، اما گل لحظه آخر پرسپولیس به نوعی تیر خلاص به تراکتور بود. شاید اگر پرسپولیس گل سوم را زودتر می‌زد یا چند دقیقه‌ بازی ادامه داشت، تراکتور گل مساوی را هم می‌زد. معتقدم پرسپولیس باید زودتر تعویض می‌کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. امیدوارم از این دست بازی‌ها بیش‌تر ببینیم.

بازیکن اسبق تراکتور در مورد تأثیرگذاری خمز در این تیم خاطرنشان کرد: بعد از واسلی گوجا که مربی ما در تراکتور بود، به نظر من خمز تأثیرگذار‌ترین مربی است که به این تیم آمده و تأثیرگذاری خود را به خوبی در این تیم نشان داده است. شاید اگر خمز زودتر به تراکتور می‌آمد، شرایط این تیم فرق می‌کرد و می‌دیدیم که این تیم بیرون از زمین شلوغ‌کاری نمی‌کرد که این یک مسئله مهم است. من به تراکتوری‌ها تبریک می‌گویم؛ چراکه امیدوارکننده بازی کردند و می‌توانند در ادامه راه شرایط خوبی داشته باشند.

حلالی در خصوص بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل سپاهان و نقش این بازی در تعیین سرنوشت قهرمانی لیگ برتر بیان کرد: یک ایراد کلی در پرسپولیس وجود دارد که مطمئنا از طرف کادر فنی نیست و آن این است که بازیکنان پس از گلزنی انگار عطش‌شان فروکش می‌کند و این برای تیمی مثل پرسپولیس یک ضعف به حساب می‌آید. حتی در بازی با سپاهان و تراکتور شاهد این مسئله بودیم که این اصلاً خوب نیست. پرسپولیس موقعیت گل زیاد فراهم می‌کند اما انگار انگیزه بازیکنان بعد از گلزنی کم می‌شود که امیدوارم در بازی با سپاهان این‌طور نباشد؛ چراکه این بازی یک فینال است. به نظر من بازی پرسپولیس و سپاهان فینال زودرس لیگ است و تا حدود زیادی مسیر قهرمانی را مشخص می‌کند. ما ضعف‌های سپاهان را می‌دانیم، اما باید تا زمان بازی ریکاوری خوبی انجام دهیم و از طرف دیگر امیدوارم مصدومان ما برسند؛ چراکه آنها کمک زیادی به تیم می‌کنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شانس این تیم برای قهرمان شدن گفت: پرسپولیس با سه تیم در حال جنگیدن است که سرمربی خارجی دارند. سپاهان، تراکتور و استقلال تیم‌های خوبی هستند که با مربی خارجی شرایط مناسبی در لیگ دارند. من به قهرمانی پرسپولیس خوش‌بین هستم؛ چراکه این تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود. هرچند که در فوتبال لحظات متفاوت زیاد داریم. امیدوارم شرایط خوب در پرسپولیس حاکم باشد و بتواند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: