پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شاید تا 2 سال آینده هم برای بازی کردن فوتبال به مسجدسلیمان نرویم. نه تنها برای اینکه سلامتی خود ما به خطر نیافتد بلکه به خاطر فوتبال این کار را انجام خواهیم داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اسماعیل اسماعیلی در حاشیه قرعه کشی جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: با توجه به گفته‌ها عنوان قهرمانی را یدک می‌کشیم. تیم نساجی امسال شرایط خود را دارد  و همه قرعه کشی جام حذفی را دیدند که ما به تیم خوب پیکان خوردیم. پیکان یک تیم کاملاً محترم و با کیفیتی است، هرچند ما میزبان هستیم اما کار ما مقابل پیکان بسیار سنگین و سخت خواهد بود.
وی در خصوص اتفاقات روز گذشته در بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: هر چه بود آن اتفاق افتاد و همه آن را دیدن و فیلم‌های این اتفاق هم موجود است. من متاسفم که بگویم ادعا می‌کنیم در همه جنبه‌ها رشد کردیم هر سال که از لیگ برتر فوتبال می‌گذرد ضعف‌های ما بیشتر خودشان را نشان می‌دهند. این اتفاق می‌توانست یک اتفاق تاریک و تلخ ای برای فوتبال ایران باشد که خوشبختانه به رقم نخورد.

اسماعیلی در ادامه افزود: متاسفم که مسئولین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از بازی این موضوع را توضیح کردند تا بتوانند سرپوشی بر عملکرد هواداران خود بگذارند.این رفتار درست و در شأن فوتبال ما نیست. من از همینجا اعلام می‌کنم که شاید تا دو سال آینده هم برای بازی کردن فوتبال به مسجدسلیمان نرویم. نه تنها برای اینکه سلامتی خود ما به خطر نیافتد بلکه به خاطر فوتبال این کار را انجام خواهیم داد. یک کاتر به وسط زمین پرتاب شده تیغ بازان به دست من رسید ممکن بود بر سر بازیکنان خودشان بخورد.

سرپرست نساجی مازندران درباره این موضوع تصریح کرد: من نمی‌دانم چرا این موضوع نباید از سوی استان و باشگاه پیگیری شود. می‌دانیم که هواداران سخت نگران امتیازهای از دست رفته و جایگاه تیمشان در جدول هستند اما این درست نیست که تیم شان به هر دلیلی بخواهد نتیجه بگیرد. اتفاقات در مستطیل سبز بسیار فرق می‌کند تا اینکه بیاییم و چنین کاری را انجام دهیم. امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان باشیم. این قضیه می توانست بدتر از از این هم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام ورزشگاه را برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده ‌اند عنوان کرد: اولین ورزشگاهی که برای میزبانی از میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده‌ایم ورزشگاه وطنی است که بعید می‌دانم مورد تأیید قرار نگیرد. به جز یک آیتم که قابل رفع است فکر نمی‌کنم دیگر مشکلی داشته باشیم، اما ورزشگاه اصفهان را به عنوان ورزشگاه دوم معرفی خواهیم کرد. ما موضوع تغییر رنگ چمن ورزشگاه وطنی را از اول به مسئولین اشاره کرده بودیم که آن هم نبودن هیتر بود. در حال حاضر هم برگشتن رنگ چمن به خاطر نداشتن هیتر است که امیدوارم برای فصل آینده این موضوع هم برطرف شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: