پایگاه خبری خانه فوتبال:

 اولویت فدراسیون از همان ابتدا به‌کارگیری مربی خارجی بود و مسئولان فدراسیون فوتبال برای این هدف دنبال پول رفتند و بارها اعلام کردند که در صورت تأمین منابع مالی یک مربی خارجی هدایت تیم کشورمان را برعهده خواهد گرفت. ظاهراً این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده و از همین رو مذاکره با مربیان خارجی به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال در نهایت از بین گزینه‌های مطرح شده، فلیکس سانچس را به‌عنوان گزینه نخست انتخاب و مذاکرات را با این مربی اسپانیایی آغاز کرد. صحبت‌های ابتدایی بین طرفین انجام شده و دو طرف وارد مذاکره بر سر جزئیات از جمله مبلغ قرارداد شده‌اند. در صورتی که فدراسیون با سرمربی پیشین تیم ملی قطر بر سر مبلغ قرارداد و سایر جزئیات به توافق برسد وی تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که بهمن ماه سال آینده برگزار خواهد شد، هدایت تیم ایران را برعهده می‌گیرد.

سانچس سال‌ها در تیم ملی قطر به‌عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد و همراه این تیم به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ دست یافت.

در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات با فلیکس سانچس، یک مربی ایرانی عهده‌دار هدایت تیم کشورمان خواهد شد. امیر قلعه‌نویی گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: