پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی طارمی در آخرین لحظات بازی می‌توانست دروازه اینتر را باز کند اما ضربه سر او به تیرک دروازه خورد تا پورتو به شکلی دردناک از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.
به گزارش "ورزش سه"، در شبی که 50 هزار هوادار حاضر در استادیوم دراگو در انتظار تک گل یاران مهدی طارمی برای بقای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بودند، راه راه پوشان پرتغالی هرچه زدند به در بسته خورد اما مهمترین فرصت گلزنی در آخرین دقایق بازی به دست آمد، جایی که دو ضربه سر متوالی به تیرک دروازه اونانا خورد تا اینتر به شکلی معجزه‌آسا راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در دقیقه 90+4 ارسال از سمت راست بعد از دو ضربه سر در مقابل دروازه به مهدی طارمی رسید او هم توپ را با سر به سمت دروازه اینتر فرستاد و در حالی که توپ به گوشه دروازه رفته بود، اونانا روی آن اثر گذاشت اما نتوانست به خوبی دفع کند و در شرایطی که هواداران پورتو برای تماشای گل پیروزی تیمشان با ضربه طارمی نیم‌خیز شده بودند، توپ به تیرک دروازه خورد و تبدیل به گل نشد.

طارمی که آماده ریباند شده بود، بدشانسی آورد و توپ به سمتش نیامد تا همراه با هواداران سفید و آبی پوش استادیوم افسوس این موقعیت از دست رفته را بخورد اما او خیلی زود به جریان بازی برگشت تا شاید در فرصت بعدی ضربه نهایی را بزند.

ارسال بعدی هم به شکلی خطرناک روی دروازه فرستاده شد و مارکانو برای زدن ضربه سر اقدام کرد اما ضربه او هم به تیرک خورد و این بار تیر افقی دروازه اینتر بود که به لرزه درآمد.

نکته جالب اینکه مهاجم ایرانی در ریباند صاحب توپ شد و در شرایطی نامتعادل به توپ ضربه زد که به نظر این شوت در موقعیت آفساید ثبت شده بود تا آخرین فرصت اژدهای پرتغالی به شکلی ناباورانه از دست برود.

با این نتیجه و باوجود شکست ناپذیری خانگی برابر اینتر، پورتو در مجموع 1-0 باخت تا علی رغم نمایشی سزاوارانه از لیگ قهرمانان اروپا کنار برود و تمرکز خود را معطوف قهرمانی در لیگ پرتغال کند؛ حذفی که شاید هضم آن برای طارمی و هم‌تیمی‌ها چندان هم ساده نباشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: