پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مشکلات مالی استقلال مهمترین و بزرگترین چالش مدیریت این باشگاه از زمان بازگشت علی فتح الله زاده بوده و با اینکه او تلاش‌های زیادی برای حل مشکلات ریز و درشت مالی انجام داد اما بازهم مواردی مانند پرداخت پول استراماچونی و پادوانی، تهدیدی جدی برای صدور مجوز حرفه‌ای آبی‌هاست.

به همین خاطر و با توجه به اینکه باشگاه استقلال تنها تا یازدهم فروردین فرصت ارائه مداکر تسویه حساب با طلبکاران قطعی خودش را دارد، مدیریت باشگاه طی دو سه هفته اخیر تلاش کرد تا بهترین راه حل را برای تامین منابع مالی پیدا کند.

در همین راستا به نظر می‌رسد خواست کمک از دولت به نتیجه رسیده و باشگاه استقلال ممکن است به زودی با یک ‌شرکت به عنوان اسپانسر قرارداد ببندد.

چندی پیش محمد مخبر اعلام کرد به استقلال برای حل مشکل استراماچونی کمک خواهد شد اما دولت نمی‌تواند به صورت مستقیم این کار را انجام بدهد. حالا گفته می‌شود با مساعدت معاون اول رئیس جمهور، باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد با اسپانسر قرار دارد.

به همین خاطر مدیرعامل باشگاه استقلال نیز امروز در جلسه‌ای با مدیران این شرکت حاضر شده و دو طرف به گفت‌وگو پرداختند. در صورتیکه این قرارداد نهایی و رسما امضا شود، شرکت مذکور مبلغی را به حساب باشگاه واریز خواهد کرد. در خصوص مقدار این مبلغ گمانه زنی‌های زیادی وجود دارد اما تا نهایی شدن قرارداد مقدار دقیق آن مشخص نخواهد شد.

البته باشگاه استقلال باید علاوه بر پرداخت مطالبات استراماچونی و پادوانی، مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را هم پرداخت کند. به همین خاطر قول‌هایی از سوی مدیریت باشگاه به مجموعه تیم داده شده که طی روزهای آینده و قبل از اتمام سال جاری، بخشی از مطالبات و همچنین پاداش‌ها به اعضای تیم پرداخت شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: