پایگاه خبری خانه فوتبال:

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شخصیت بازیکنان تیم ملی خیلی بالا است و اطمینان داشته باشید با یک مدیریت قوی، همه چیز درست می‌شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری پیش از آغاز اردوی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان، اظهار داشت: خدا را شکر بازهم این سعادت نصیب من شد تا بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. امیدوارم بتوانیم به این تیم کمک کنیم.
وی درخصوص انتخاب امیر قلعه‌نویی برای سرمربیگری تیم ملی، توضیح داد: خدا را شکر. مربیان خیلی خوبی داخل کشورمان هستند. امیر قلعه‌نویی نیز سال‌ها در لیگ برتر افتخارات زیادی را کسب کرده و در دوره‌ای هم که مربی تیم ملی شد، افتخاراتی داشت. امیدوارم تیم ملی با وجود او بتواند گام به گام و قدم به قدم به اهدافش برسد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد اینکه آیا تغییرات ایجاد شده در لیست این تیم می‌تواند مفید باشد، گفت: این موضوع در حیطه اختیارات من نیست که بخواهم درمورد نفرات دعوت‌شده صحبت کنم. قطعا ملاک‌هایی برای دعوت بازیکنان وجود داشته و امیدوارم شرایط روز به روز بهتر شود.

امیری درخصوص اینکه با توجه به آغاز راه جدید تیم ملی تا چه اندازه پیشکسوتان می‌توانند به قلعه‌نویی برای پیشبرد اهدافش کمک کنند، توضیح داد: خدا را شکر در این چند روز دیده‌ام پیشکسوتان حمایت خوبی داشته‌اند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد تا اتفاقات خیلی خوبی بیفتد. شخصیت بازیکنان تیم ملی خیلی بالا است و اطمینان داشته باشید با یک مدیریت قوی، همه چیز درست می‌شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: