پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع گرجستانی پرسپولیس موفق شد با گلزنی برابر مس رفسنجان اکنون به رکورد گلزنی جری بنگستون در این باشگاه برسد.
به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی مدافع میانی برتر این فصل پرسپولیس که با اعتماد کادرفنی این تیم به عنوان پنالتی‌زن اول سرخپوشان نیز کار را دنبال می‌کند، توانسته با ثبت هفتمین گل فصل خود در رفسنجان با پیراهن سرخپوشان اکنون به رکورد گلزنی جری بنگستون در این تیم برسد.
گولسیانی پیش از این بازی ثبت شش گل زده در این تیم با رکورد گلزنی هوار ملامحمد هافبک عراقی اسبق سرخپوشان و یورگن لوکادیا برابری کند. او اکنون در جدول گلزنان خارجی پرسپولیس با ثبت هفت گل زده در کنار جری بنگستون قرار گرفته است و این شانس را دارد تا با ثبت دو گل دیگر به رکورد اشپتیم آرفی دست یابد.

هافبک اسبق پرسپولیس با دو فصل حضور در این تیم توانسته بود 9 گل برای این تیم به نام خود کند و اکنون گولسیانی را در دو قدمی خود می‌بیند.

در صدر جدول برترین گلزنان خارجی پرسپولیس آلن ویتل حاضر است که 16 گل به ثمر رسانده است. بعد از او نیز گادوین منشا با 14 گل زده و ابراهیم توره با 13 گل حاضر هستند. ایمون زاید با 12 گل زده در رده چهارم برترین گلزنان خارجی این باشگاه حاضر است و اشپیتیم آرفی با 9 گل زده و جری بنگستون و گئورگی گولسیانی با 7 گل زده در رده بعدی قرار دارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: