پایگاه خبری خانه فوتبال:

شاگردان یحیی گل‌محمدی در بازی دوستانه با هوادار تهران با سه گل به برتری رسیدند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس امروز ظهر در ورزشگاه کاظمی در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم هوادار رفت و در پایان با گل‌های سیامک نعمتی، لئاندرو پریرا و محمدحسین محمودی به پیروزی سه بر صفر رسید.

در دقیقه ۳۰، حمله پرسپولیس از جناح راست با سانتر روی دروازه همراه شد که توپ برگشتی را سیامک نعمتی با یک شوت محکم به گل‌ اول بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۵۵، ضدحمله سریع سرخپوشان با پیشروی خوب عالیشاه همراه شد که پاس او در موقعیت تک به تک به پریرا رسید و مهاجم برزیلی گل دوم پرسپولیس را با یک بغل پای دقیق به ثمر رساند.

در دقیقه ۸۵، پرسپولیس باز هم روی ضدحمله به گل‌ رسید. این بار بازیکنان جوان تیم که در دقایق پایانی به میدان آمده بودند موقعیت‌سازی کردند و در نهایت محمد حسین محمودی با یک شوت فنی زیبا از پشت محوطه گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه هوادار کرد.

پرسپولیس در این بازی از بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی مقابل ملوان نبودند و همچنین بازیکنان امید خود استفاده کرد. سایر بازیکنان نیز به کار با وزنه و سپس کار با توپ پرداختند.

جالب اینکه پرسپولیس غیرمنتظره‌ترین شکست فصل خود را مقابل هوادار در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که سبب عقب افتادن این تیم در کورس قهرمانی شد.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: