پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرد مشکلی برای میزبانی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بحث‌های زیادی درباره وجود مشکلاتی در ورزشگاه آزادی در بحث میزبانی از تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شد. در این باره گفته می‌شد که پرسپولیس حتی ورزشگاه دیگری را به عنوان ورزشگاه میزبان خود معرفی کرده است.

با همه این مسائل مسئولان ورزشگاه آزادی معتقدند هیچ مشکلی برای میزبانی از لیگ قهرمانان ندارند. علیرضا فاضلی، مدیرمجموعه ورزشی آزادی، در این خصوص گفت: «الزامات اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در ورزشگاه یکصدهزارنفری آزادی پیاده شده است. این ورزشگاه آمادگی لازم برای میزبانی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ مذکور را دارد.»

او ادامه داد: «تقریبا تمام موارد اعلام‌شده به عنوان الزامات AFC در این استادیوم پیاده‌سازی شده و در حال حاضر نیز اندک موارد باقی‌مانده در دست اقدام قرار دارد. در نتیجه در این مجموعه ورزشی هیچ‌گونه مشکلی برای میزبانی تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت.»

گفتنی است؛ استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف خواهد شد و اگر پرسپولیس مجوز حرفه‌ای را دریافت کند و ورزشگاه آزادی مشکلی نداشته باشد در این ورزشگاه میزبان حریفان آسیایی خود خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: