پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با مس کرمان در حالی ادامه دارد که رقابت در بالای جدول به اوج حساسیت خود رسیده است تا سرخپوشان پایتخت برای تفاضل یک امتیازی با سپاهان و استقلال تهران خواسته‌ای جز پیروزی در این بازی خارج از خانه نداشته باشند.

دیدار دو تیم در حالی برگزار خواهد شد که دربی پایتخت مقابل استقلال در سوم اردیبهشت سال جاری روی آن سایه انداخته است. همین موضوع باعث شد باشگاه پرسپولیس در فاصله چند روز مانده به بازی این تیم مقابل مس کرمان دست به انتشار خبری مبنی بر احتمال محرومیت ۱۰ بازیکن خود برای دیدار با استقلال تهران بزند.

سایت باشگاه پرسپولیس در این باره نوشت: «۱۰ بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد بعدی در لیگ خلیج‌فارس از یک بازی محروم خواهند شد. سروش رفیعی که پیش از این یک بار به دلیل چهار اخطاره شدن یک جلسه محرومیت را تجربه کرده است، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد عمری و علی نعمتی ده بازیکنی هستند که با این شرایط رو به رو خواهند بود.»

باشگاه پرسپولیس در حالی هشدار غیر مستقیم به بازیکنان این تیم داد که یحیی گل محمدی نگاهی متفاوت به بازی با مس کرمان دارد.

شرایط حساس جدول باعث اهمیت تمام بازی‌های باقیمانده برای گل محمدی شده است. سرمربی پرسپولیس از بازیکنانش خواسته است هیچ دیداری را فدای بازی با استقلال نکنند. از این رو قرار است در کرمان با ترکیب کاملاً تهاجمی و تمام داشته‌هایش استفاده کند.

گل محمدی حداکثر امتیازات ممکن از پنج بازی باقیمانده را می‌خواهد تا با لغزش احتمالی استقلال و سپاهان به صدر جدول رسیده و قهرمانی را از آن خود کنند.

پرسپولیس جمعه ۲۵ فروردین میهمان مس در کرمان خواهد بود و سپس سوم اردیبهشت ماه به مصاف استقلال تهران می‌رود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: