پایگاه خبری خانه فوتبال:

مارسل سابیتزر، هافبک منچستریونایتد، معتقد است که تیمش با از دست دادن تمرکز دو گل احمقانه از سویا دریافت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت لیساندرو مارتینز و ده نفره شدن یونایتد به خاطر تمام شدن تعویض ها و تعویض برد 2-0 با تساوی 2-2 (با دو گل به خودی) در دقایق پایانی باعث شد تا دبل مارسل سابیتزر خیلی برای شیاطین سرخ خوش یمن نباشد. ملی پوش اتریشی یونایتد در پایان بازی تاکید کرد که از دست دادن تمرکز باعث شد تا تیمش دو گل احمقانه بخورد.

سابیتزر گفت: "در چنین رقابت هایی باید تا آخرین لحظه تمرکز خود را حفظ کنید. دقایق پایانی بازی کمی عجیب بود و ما مجبور شدیم با یک یار کمتر بازی کنیم. با این حال باید بازی را می بردیم اما دو گل احمقانه دریافت کردیم و این چیزی نبود که می خواستیم."

او با ابراز تاسف بابت از دست دادن موقعیت های گل متعدد مقابل سویا افزود: "ما موقعیت های گل زیادی داشتیم که از دست دادیم. مطمئن بودیم که بازی را کنترل کرده و پیروز می شویم اما متاسفانه گل هایی را دریافت کردیم که نباید می کردیم و اکنون بسیار غمگین هستیم."

هافبک یونایتد که حسابی بابت این نتیجه عصبانی بود تاکید کرد: "من در پیدا کردن کلمات مناسب برای ابراز احساساتم مشکل دارم. بازی مثل یک ترن هوایی بود! نیمه اول خوبی داشتیم و موقعیت های گل زیادی ایجاد کردیم. ما باید بازی را با برد به پایان می رساندیم اما در نهایت مساوی کردیم. حالا باید به سویا برویم و آنجا کار را تمام کنیم.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: