پایگاه خبری خانه فوتبال:

در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال مقابل هوادار تهران پنجمین برد متوالی فصل خود را به دست آورد تا به صدر جدول برسد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 10 هزار تماشاگر به مصاف تیم هوادار تهران رفت که مسابقه با نتیجه 6  بر یک  به پایان رسید. تیم فوتبال استقلال با پنجمین برد متوالی فصل خود 55 امتیازی شد و به صدر جدول رسید تا با آمادگی کامل راهی دربی پایتخت شود. استقلال در حال حاضر با یک تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار می گیرد البته در صورتیکه سپاهان موفق به شکست مس رفسنجان شود.

هوادار هم با 29 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

داور: موعود بنیادی ‌فر 

کمک داوران: آرمان اسعدی - حسن ظهیری 

کارت زرد: مسعود شجاعی، فریبرز گرامی ( هوادار) 

کارت قرمز:-

گل: آرش رضاوند( دقیقه 46)، محمد محبی( دقیقه 64)، محمد محبی ( دقیقه 74 - پنالتی)، سعید مهری( دقیقه 84) ، مهدی قائدی( دقیقه 88) سیدحسین حسینی( دقیقه 90+1- پنالتی)  برای استقلال محسن سفید چغایی( دقیقه 84) برای هوادار

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی( از دقیقه 80رضا میرزایی) ، جعفر سلمانی( از دقیقه 70 ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند( از دقیقه 70 امید حامدی فر)  ، مهدی قایدی، محمد محبی( از دقیقه 80 مهدی مهدی پور)  و ارسلان مطهری( از دقیقه 46 پیمان بابایی) 

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب هوادار تهران:  مهرداد طهماسبی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، مرتضی منصوری، حسین صادقی، نیما انتظاری( از دقیقه 68 سیدمحمد میری) ، سپهر روزی‌طلب( از دقیقه 68 بابک مرادی)، حسین ابراهیمی( از دقیقه 57 محسن سفید چغایی) ، داریوش شجاعیان( از دقیقه 57 فرهاد زاوشی) ، محمد چهارمحالی ( از دقیقه 46 مسعود شجاعی) و محمدجواد محمدی

سرمربی: ساکت الهامی

شرح بازی:

دقیقه 2: ضربه کاشته استقلال را مدافعان تیم هوادار برگشت دادند.

دقیقه 6: طهماسبی دروازه بان هوادار در خروج از دروازه اشتباه کرد و توپ به قائدی رسید ولی ضربه او را طهماسبی مهار کرد.

دقیقه 13: محمد محبی ضربه کاشته  استقلال را زد که توپ بعد از برخورد به دیواره دفاعی راهی کرنر شد.

دقیقه 26: مهدی قائدی با یک شوت از پشت محوطه جریمه گلزنی کرد اما قبل از آن داور خطای بازیکن استقلال را اعلام کرد.

دقیقه 34: ارسلان مطهری در موقعیت آفساید به توپ رسید و با یک ضربه سر دروازه هوادار را باز کرد اما کمک داور آفساید مهاجم استقلال را اعلام کرد.

دقیقه 39:  شوت مهدی قائدی به مدافعان برخورد کرد. استقلال در اواخر نیمه اول حملاات زیادی را انجام داد و وقتی یکی از بازیکنان این تیم به دلیل مصدومیت روی زمین افتاد، ساپینتو سرمربی استقلال به شدت معترض شد.

دقیقه 42: مهدی قائدی در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد اما شوت او را مهرداد طهماسبی دروازه بان هوادار دفع کرد.

دقیقه 43: ضربه کرنر استقلال را مدافعان برگشت دادند و توپ به مهدی قائدی رسید و شوت از پشت محوطه جریمه او با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت تا ساپینتو کنار زمین بالا و پایین بپرد و از این موقعیت سوزی ها ناراحت شود. 

دقیقه 46: در شروع نیمه دوم استقلال با اولین حمله گلزنی کرد و در حالیکه توپ به دست مدافع تیم هوادار برخورد کرده بود و یک ضربه پنالتی باید اعلام می شد اما توپ در برگشت به محوطه جریمه با اشتباه دروازه بان همراه شد و رضا وند با یک ضربه فنی گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه 54: ضربه کاشته تیم هوادار را حسینی دروازه بان استقلال با مشت دور کرد. 

دقیقه 58: شوت شجاعیان از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 63: شوت صالح حردانی را دروازه بان تیم هوادار مهار کرد.

دقیقه 64: مهدی قائدی پشت خط دفاع هوادار صاحب توپ شد و با یک پاس دقیق محبی را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا او هم با یک ضربه آرام گل دوم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 70: بابک مرادی در محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت او به کنار دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه 73: مدافعان تیم هوادار روی مهدی قائدی مرتکب خطای پنالتی شدند. این ضربه را محمد محبی تبدیل به گل سوم استقلال کرد.

دقیقه 74: محمد محبی یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 84: پاس عمقی مسعود شجاعی به سفید چغایی رسید و او هم با یک ضربه فنی گل اول تیم هوادار را به ثمر رساند.

دقیقه 85: سعید مهری پشت مدافعان صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 88: مهدی قائدی بعد از دریبل دو بازیکن توانست گل پنجم استقلال را به ثمر برساند.

دقیقه 90: مدافع هوادار روی قائدی مرتکب خطای پنالتی شد که این ضربه را سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان استقلال پشت توپ ایستاد و این ضربه پنالتی را تبدیل به گل ششم آبی پوشان کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: