پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی سابق تیم ملی ایران بعد از هدایت تیم ملی کرواسی از ناراحتی اش به خاطر ترک ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دراگان اسکوچیچ دو روز پیش به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی زیر 21 ساله های کرواسی انتخاب شد تا بعد از برکناری از تیم ملی ایران دوباره به دوران مربیگری برگردد.

اسکوچیچ درباره پیشنهادات رسیده و قبول کردن هدایت تیم ملی جوانان کرواسی گفت: نشستن روی نیمکت کرواسی همیشه یک چالش خوب است. در شرایط کنونی مسابقات قهرمانی اروپا را پیش رو داریم که می‌توانیم با موفقیت در این مسابقات راهی المپیک شویم. من 7 تا 8 پیشنهاد داشتم. چندین پیشنهاد ملی در میان گزینه های پیش روی خود داشتم ولی بعد از بررسی همه آنها در نهایت پیشنهاد فدراسیون کرواسی را پذیرفتم.

اسکوچیچ درباره اینکه بعد از جدایی از تیم ملی ایران از چه تیم هایی پیشنهاد داشت، گفت: مهم نیست چه پیشنهاداتی داشتم چون من پیشنهاد کرواسی را قبول کردم. منتظر یک اتفاق بزرگ بودم در نهایت به عنوان یک کروات روی نیمکت تیم ملی کشورم نشستم.

مربی کروات درباره خاطره بد اخراجش از تیم ملی ایران قبل از جام جهانی 2022 قطر، گفت: چیزی وجود دارد این است که من بهترین نتایج تاریخ را با ایران در آسیا گرفتم. داستان من با آمدن رئیس جدید فدراسیون ایران(مهدی تاج) و آدم هایش به پایان رسید. علاقه ای به صحبت کردن درباره جزئیات این اتفاق ندارم.

اسکوچیچ درباره اینکه موافقان و مخالفانش در ایران به جان هم افتادند این طور پاسخ داد: این درگیری ها دردناک بود اما من قوی هستم و در نهایت تصمیم گرفتم به جام جهانی 2022 بروم و از نزدیک بازی نیمه نهایی و رده بندی کرواسی را تماشا کردم. بعد از اینکه آن رفتار را با من بعد از رساندن ایران به جام جهانی کردند من خودم را دوباره سرپا نگه داشتم و اکنون خوب و قوی هستم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: