پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب سرمربی آ.اس رم وارد عمل شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه النصر عربستان روزها با مشورت کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به دنبال پیدا کردن جانشین مناسبی برای رودی گارسیا روی نیمکت مربیگری اش است.
زین الدین زیدان و ژوزه مورینیو دو گزینه پیشنهادی رونالدو به مدیران باشگاه شهر ریاض است. اما به نظر می رسد پروژه سعودی ها با رونالدو با آقای خاص به خطر افتاده است چون پاری سن ژرمن وارد عمل شده است.
نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد سران باشگاه پاریس درباره ژوزه مورینیو برای نشستن روی نیمکت تیم در فصل آینده صحبت کردند. مخصوصا اینکه کامپوس مدیر باشگاه فرانسوی رابطه خوبی با مورینیو دارد.

باشگاه پاریس در حال برنامه ریزی است تا بتواند اولین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده کسب کند. مورینیو در رم این فرصت را ندارد تا دوباره به سطح اول فوتبال اروپا برگردد و پاریس برای آقای خاص بهترین فرصت است تا بتواند بار دیگر بر قله فوتبال اروپا بایستد.

اما رونالدو در ریاض امید زیادی دارد تا بتواند بار  دیگر تحت نظر مورینیو کار کند. سعودی ها برای آوردن مورینیو پیشنهاد وسوسه برانگیز دستمزد سالیانه 50 میلیون دلار را آماده کردند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: