پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه پرسپولیس محبوب ترین تیم ایران است.باشگاه پرسپولیس تنها تیم ایران با یک ستاره بابت قهرمانی ده دوره ایران است.باشگاه پرسپولیس، وارد فرآیند خصوصی‌سازی شده و ورود شرکت فرهنگی ورزشی باشگاه پرسپولیس به بازار سرمایه کلید خورد. باشگاه پرسپولیس مشغول درآمدزایی از آورده مردم است و در این زمینه از سایرین پیشی گرفته است.

پرسپولیس برنده دربی یکصدم

دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی 100 در ورزشگاه آزادی با برتری شاگردان گل محمدی به پایان رسید.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در دربی 100 از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

داور: پیام حیدری 

کمک داور: محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی

کارت زرد: عارف غلامی و محمد محبی از استقلال و میلاد سرلک و عیسی آل کثیر از پرسپولیس

کارت قرمز: -

گل: عیسی آل کثیر (50)

ترکیب پرسپولیس: 

 علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سعید صادقی (فرشاد فرجی 85) ، مهدی ترابی(محمد عمری 71)، سروش رفیعی ( سینا اسدبیگی 85)، وحید امیری و مهدی عبدی (آل کثیر 46)

ترکیب استقلال: 

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (رضا میرزایی 74)، کوین یامگا(صالح حردانی 42)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند (آرمان رمضانی 74)، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی

لحظات حساس بازی:

دقیقه5: حرکت مهدی قائدی در محوطه جریمه پرسپولیس موقعیتی را برای استقلال خلق کرد که بازیکنان این تیم معتقد بودند توپ به دست گولسیانی خورده و باید پنالتی گرفته می شد.

دقیقه7: حرکت انفرادی و فوق‌العاده قایدی در دقیقه ۸ می‌توانست به گل تبدیل شود اما توپ در نهایت به اوت رفت.

دقیقه 10: ارسال رو به جلو و خطرناک وحید امیری را سید حسین حسینی دروازه استقلال مهار کرد و اجازه نداد توپ به مهاجمان پرسپولیس برسد.

دقیقه 21: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس موقعیت گل را برای این تیم ایجاد کرد که در نهایت داسیلوا مدافع استقلال توپ مهدی عبدی را خراب کرد.

دقیقه 28: دانیال اسماعیلی فر با سانتر خوبی که روی دروازه استقلال انجام داد مدافعان استقلال توپ را مهار کردند و در ادامه نیز مهدی ترابی نتوانست در محوطه جریمه از موقعیت ایجاد شده استفاده کند.

دقیقه 39: سعید صادقی در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد که شوت او را حسینی مهار کرد و در ادامه نیز مهدی عبدی نتوانست از فرصت استفاده کند.

دقیقه 50: عیسی آل کثیر که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، پس از اینکه در محوطه جریمه صاحب توپ شد عارف غلامی را به خوبی جا گذاشت و با یک شوت زیبا و پس از برخورد با صالح حردانی دروازه استقلال را باز کرد.

دقیقه 79: استقلال صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه شد که ضربه مهدی قائدی پس از برخورد با مدافعان پرسپولیس بیرون رفت.

دقیقه 87: روزبه چشمی توپ ارسالی رضا میرزایی را با سر زد که بیراوند آن را جمع کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: