پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصمیم جدید در پرداخت یارانه و کالابرگ. یارانه از زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد پرداخت می شود. یارانه قرار بود به دهک های پایین جامعه پرداخت شود. یارانه هر ماه به حساب سرپرستان خانواده واریز می شود. یارانه با روش جدید فقط به زنجیره آخر یعنی مردم پرداخت می شود.

یارانه جدید دولت برای دهک های کم درآمد

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران از تمدید اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۳۰ میلیون نفر بیمه شده این سازمان به صورت رایگان خبر داد.

دکتر حنان حاج محمودی گفت: با شناسایی افراد کم درآمد براساس آیین‌نامه ارزیابی وسع و با معرفی بیمه گذارانی که بیمه شدگان محروم مثل کمیته امداد و بهزیستی را تحت پوشش دارند و همچنین از طریق صندوق روستائیان بیمه شدگان محروم شناسایی شده و این اقشار به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

وی افزود: بنابراین نیازی به مراجعه بیمه شدگان برای صدور پوشش بیمه وجود ندارد و بر این اساس بیمه سلامت ایران اطلاعات بیمه‌ای بیش از ۳۰ میلیون نفر را در اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدیدکرده است.

او ادامه داد: از این تعداد نزدیک به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر جزو ۳ دهک اول صندوق بیمه سلامت همگانی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مددجویان کمیته امداد و ۲۰ میلیون بیمه شده روستایی هستند.

مدیرکل بیمه‌گری و درآمد سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به حمایت و پشتیبانی سازمان بیمه سلامت ایران از اقشار محروم، اظهار کرد: ما فرانشیز آنها را هم در زمان ارائه خدمت کاهش می‌دهیم.

وی همچنین گفت: بدون شک برای سایر دهک‌های درآمدی براساس مصوبه جدید حق بیمه پلکانی تعریف شده و افرادی که دهک درآمدی آنها مشخص نشده، می‌توانند تا تعیین وضعیت دهک درآمدی پوشش بیمه‌ای یک ماهه را دریافت کنند./ ایسنا

یارانه نقدی شگفت انگیز 210 هزارتومانی دولت به این افراد

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از واریز مشوق باسوادی افرادی که برای باسوادی اقدام کردند برای سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خبر داد.

علیرضا عبدی امروز با اشاره به اینکه نهضت سوادآموزی بیش از یک سال است با مشکلات مالی متعددی رو‌به‌رو است، اظهار کرد: این مشکلات خود را در مشوق‌های سوادآموزی نشان می‌دهد؛ به عنوان مثال مشوق مالی برای افرادی که باسواد می‌شوند به میزان 20 درصد هزینه‌ای است که برای باسوادی آنها انجام می‌شود، پرداخت این مشوق سال 93 مصوب اما صرفاً برای چند ماه عملیاتی شد.

وی افزود: امسال توانستیم بعد از 9 سال این مشوق را از خزانه دریافت کنیم و مشوق سوادآموزی سال‌های 99 و 1400 برای 92 هزار نفر پرداخت شد، البته 9 هزار نفر شماره حسابی که معرفی کردند مسدود است؛ بنابراین به آنها شماره‌ای را اعلام می‌کنیم تا کد ملی خود را اعلام و براساس آن برای واریز تشویقی اقدام کنیم.

به گفته رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، 20 میلیارد تومان بودجه دریافت و امروز به حساب افراد واریز شد که یک 1792000 ریال برای افرادی که سال 99 باسواد شدند و 2100000 ریال برای افرادی که سال 1400 باسواد شدند، واریز شد.

شگفتانه دولت به مناسبت عید فطر برای این یارانه بگیران| واریز عیدی ۳۹۰ هزار تومانی برای این خانوارها

صفحه توئیتری «کمپین معلولان» با انتشار متنی خبر از واریز عیدی «مددجویان بهزیستی» با تاخیر یک ماهه داد و نوشت: سرانجام عیدی ناچیز مددجویان بهزیستی به میزان نصف مستمری یک ماه این افراد و با احتساب بُعد خانوار، واریز شد. ‌تک نفره ۲۷۳، دو نفره ۳۹۰، سه نفره ۵۴۶، چهار نفره ۷۰۲ و پنج نفره ۸۵۸ هزار تومان.

واریز عیدی ۳۹۰ هزار تومانی برای این خانوارها 

صفحه توئیتری «کمپین معلولان» با انتشار متنی خبر از واریز عیدی «مددجویان بهزیستی» با تاخیر یک ماهه داد و نوشت:  سرانجام عیدی ناچیز مددجویان بهزیستی به میزان نصف مستمری یک ماه این افراد و با احتساب بُعد خانوار، واریز شد. ‌تک نفره ۲۷۳، دو نفره ۳۹۰، سه نفره ۵۴۶، چهار نفره ۷۰۲ و پنج نفره ۸۵۸ هزار تومان.

واریز ۷۰۰ هزار تومان یارانه معیشتی جدید دولت رئیسی

به همت خیران گرمساری بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

 اصغر قاسمی مسئول مرکز خیریه جمعیت هلال احمر شهرستان گرمسار گفت: ارزش هربسته معیشتی ۷۰۰ هزار تومان و جمعا یک صد و ۴۰ میلیون تومان ارزش بسته‌ها برآورد شده است.

وی افزود: این بسته‌ها شامل، قند، روغن، برنج و ماکارونی است.

توزیع بیش از ۲۷۵۰ بسته معیشتی و غیرمعیشتی بین نیازمندان لرستان

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از پایان پویش هلال رحمت در این استان همزمان با پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمد قدمی با بیان اینکه آخرین سفره مهربانی لرستان در شهرستان ازنا برپا شد، اظهار کرد: در آخرین پنج شنبه ماه مبارک رمضان ۲۵۰ پرس غذای گرم توسط واحد امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شعبه ازنا طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در پویش هلال رحمت سال ۱۴۰۲ لرستان، بیش از ۲۲۵۰ بسته معیشتی و بیش از ۵۰۰ بسته غیرمعیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در همین راستا ۱۹ سفره مهربانی در استان برپا که در مجموع ۶۳۶۰ پرس غذای گرم طبخ و بین روزه‌داران محلات کمتر برخوردار توزیع شد.

قدمی ارزش ریالی طرح هلال رحمت و سفره‌های مهربانی در استان را از ابتدا تا پایان پویش حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: این مبلغ به همت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر لرستان تامین شد.

رزمایش کمکهای مؤمنانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان حضور مسولین و فرماندهان استانی و شهرستانی در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد.

سرهنگ  رضایی در رزمایش کمک مومنانه که به‌همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایر استان برگزار شد، اظهار داشت: سازندگی ناحیه مقاومت بسیج عشایر در مناطق عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد با ورود به ماه مبارک رمضان اقدامات خیلی خوبی با همکاری گروه‌های جهادی و مردمی انجام داده‌ است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از جمله توزیع بیش از ۱۰۰۰بسته معیشتی ،فعالیت ۱۶گروه جهادی به تعداد۹۰ نفر که ۱۷ پروژه از جمله ساخت مسجد، خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی،ساخت منبع آب؛جدول کشی روستایی؛ وهمچنین تعداد ۶۰ جفت کفش و لباس برای دانش آموزان عشایر؛ترخیص بیماران نیازمند از بیمارستان،ارائه خدمات پزشکی ودامپزشکی،آموزشی وهمچنین اعطای تسهیلات اشتغالزایی به ارزش ۲۳میلیارد تومان مناطق عشایری استان و ... می‌توان اشاره کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: