پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن با تجربه تیم فوتبال ملوان گفت: برای کسی بازی نمی‌کنیم، ملوان هستیم و هواداران خودمان را داریم.
صادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار شب گذشته ملوان مقابل سپاهان در اصفهان، اظهار داشت: ورزشگاه نقش جهان جو فوق العاده‌ای داشت اما این کافی نبود که روی تیم و مجموعه ما تاثیر بگذارد. جوِ از این بهتر را در انزلی و هنگام بازی های خانگی خودمان می بینیم. تیم جوانی داریم. شاید از نظر مهره ای مثل سپاهان نباشیم ولی دوندگی و انگیزه را جایگزین کردیم. بچه ها به نحو احسن از جان مایه گذاشتند و خداراشکر توانستیم از سپاهان امتیاز بگیریم. هم بازی رفت و هم بازی برگشت از این تیم قدرتمند توانستیم امتیاز بگیریم که این نکته مثبتی برای ما است.

برای کسی بازی نمی‌کنیم، ملوان هستیم و هواداران خودمان را داریم

هافبک با تجربه ملوان در مورد اینکه آیا به امتیاز گیری از صدرنشین لیگ در این برهه از مسابقات که منجر به تغییرات مهم در جدول شد فکر می‌کردند، گفت: اصلا به جدول، دربی تهران و... کاری نداریم. ما ملوان هستیم و هواداران خودمان را داریم. رنگ آبی، قرمز، زرد و سبز و بنفش و... اصلا برای ما مهم نیست. نه برای کسی بازی کردیم و نه برای کسی بازی می‌کنیم. فقط برای خودمان و هواداران ملوان بازی می‌کنیم. بازی خیلی سختی بود ولی امتیازی که گرفتیم اتفاقی نبود. دور رفت هم با سپاهان مساوی کردیم. هفته پیش هم مقابل تیم قدرتمند تراکتور تا دقیقه 91 جلو بودیم که یک پنالتی اشتباه باعث شد نتیجه مساوی شود. این نشان دهنده قدرت تیم ما است.

برخی حرکات سپاهانی‌ها جای تعجب داشت

وی در مورد اینکه توقف سپاهان ناراحتی زیاد هواداران این تیم را در پی داشت به طوریکه گزارشگر مسابقه هم ازدوندگی ملوان ابراز تعجب و اعلام کرد تلاش این تیم بیشتر از چیزی است که برای بقا در لیگ برتر نیاز دارند، گفت: سپاهان باشگاه فوق العاده بزرگ و حرفه‌ای است ولی بعضی از حرکات آن‌ها واقعا جای تعجب داشت. فکر می‌کنم نقطه سیاه این بازی این بود که بازیکن ما روی برانکارد و در حال تعویض بود. تیم برانکارد با پزشک تیم ما درگیری فیزیکی داشتند. همه می‌دانیم که پزشکان قشر زحمتکش جامعه هستند. بدون هیچ چشمداشتی برای مردم و تیم‌ها تلاش می‌کنند. این کاری که دیروز با پزشک ما انجام دادند از مجموعه سپاهان بعید بود. البته حتما مسئولان سپاهان از این موضوع اطلاع ندارند ولی خواهش می‌کنم این مساله را پیگیری کنند.

بارانی با اشاره به صحبت‌های گزارشگر مسابقه، عنوان کرد: تیم ما در همه بازی‌ها همینطور بود. شاید برخی نتایج را واگذار کرده باشیم ولی تیمی که بعد از سال‌ها به لیگ برتر آمده، این نتایج را گرفته و جایگاه جدولی‌اش اینجاست، نشان می‌دهد عملکرد خوبی داشته، برخی از تیم‌هایی که الان بالای جدول هستند، سال‌های قبل در معرض سقوط بودند ولی تیم ما اینطور نیست. به حرف دیگران کاری نداریم و تلاش می‌کنیم لیگ را با رتبه خوبی به پایان برسانیم.

بارانی در مورد وضعیت ادامه همکاری با باشگاه ملوان گفت: فعلا تمرکز همه ما روی بازی‌های باقی مانده و امتیازگیری برای کسب رتبه بهتر در پایان فصل است. سربازی من به زودی به پایان می‌رسد اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. همانطور که گفتم همه ما به بازی‌های باقی مانده فکر می‌کنیم. ان شاءالله پس از پایان مسابقات در این مورد تصمیم می‌گیرم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: