پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر رسانه‌ای تیم پیکان توضیحاتی درمورد محل میزبانی این تیم از پرسپولیس ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیکان ۱۶ اردیبهشت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر میزبان پرسپولیس صدرنشین است.
امیر صادقی‌پناه، مدیر رسانه‌ای تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، درمورد محل برگزاری این مسابقه اظهار داشت: با وجود درخواست‌هایی که برای برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی وجود داشته است، ما از حق میزبانی خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نمی‌آییم.

وی افزود: پیکان به دنبال این است در ۳ هفته پایانی لیگ بار دیگر توانمند‌ی‌های خودش را نشان بدهد و قطعا با تمام توان در این مسابقات حاضر می‌شود. به همین خاطر قطعا در ورزشگاه خانگی خودمان از پرسپولیس میزبانی خواهیم کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان درخصوص اینکه آیا بازی با پرسپولیس را در ورزشگاه انقلاب کرج میزبانی خواهند کرد یا دستگردی تهران، پاسخ داد: ما درخواست دادیم و نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم تا طبق روال دیدارهای گذشته این بازی در  ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شود اما این موضوع بستگی به تصمیم شورای تامین استان البرز دارد. اگر موافقت کنند بسیار مشتاق هستیم در کرج بازی کنیم در غیر این صورت بازی در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) انجام می‌شود‌.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: