پایگاه خبری خانه فوتبال:

سه برد در لیگ برتر و سه برد در جام حذفی: این مهمترین شش بازی تاریخ مربیگری یحیی گل‌محمدی است.
به گزارش "ورزش سه"، شاید یحیی گل‌محمدی فکرش را هم نمی‌کرد که «صبر برای توقف سپاهان» تا این حد کوتاه باشد. او پیش و پس از دربی، کاملا بدون هیجان در مورد شانس قهرمانی تیمش صحبت و تاکید کرد «اگر سپاهان چهار بازی خود را ببرد» قهرمان خواهد شد. ملوان، نفت مسجدسلیمان، پیکان و مس کرمان هم روی کاغذ تیم‌هایی نیستند که برای سپاهان خطر خاصی ایجاد کنند، اما همین اولین نام دیوار محکمی شد روبروی تیم ژوزه مورایس.

حالا سرنوشت در دست پرسپولیس است. آنها سپاهان را از یک جام (حذفی) کنار زدند و در لیگ برتر نیز شانس جدی قهرمانی هستند. اگر پرسپولیس 3 بازی پایانی لیگ برتر را به سود خود خاتمه دهد، هیچ پیشامدی نمی‌تواند جام را از این تیم بگیرد. آنها در این سه هفته با پیکان بازی دارند که میانه جدولی است و سپس با گل‌گهر بازی می‌کنند که سرمربی خود را از دست داده و بعد باید به مصاف نساجی بروند که در نیم فصل دوم هرگز برنده نشده است.

گرچه ممکن است پرسپولیس هم مثل سپاهان متوقف شود، اما روی کاغذ 9 امتیاز پرسپولیس از سه بازی پایانی فصل دور از انتظار نخواهد بود. نکته جالب این است که پرسپولیس در 4 بازی امسال به برتری رسیده تا شروعی فوق‌العاده را در 1402 تجربه کند و بهترین روزهای این فصل را رقم بزند.

با این حال یحیی شانس این را دارد تا به سومین مرد تاریخ پرسپولیس تبدیل شود که با این تیم دبل قهرمانی می‌کند. پیش از این علی پروین و برانکو ایوانکوویچ توانستند جام حذفی و لیگ برتر را در یک فصل کسب کنند و حالا این دستاورد یحیی را در تاریخ باشگاه جاودانه می‌کند.

دو برد برابر گل‌گهر، شکست نساجی و پیکان و پیروزی در نیمه نهایی و فینال لیگ برتر، رؤیایی است که یحیی هر روز با خود مرور می‌کند. او می‌گوید امسال انرژی و وقت بیشتری برای تیمش گذاشته و انتظار دارد این موضوع به موفقیت منجر شود. این یک پیروزی بزرگ برای یحیی و دستیارانی خواهد بود که تیم فنی جدیدی را برای سرمربی پرسپولیس ساخته‌اند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: