پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره سابق پورتو به تمجید از ستاره تیم ملی ایران پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، طارق السِکتیوی هافبک سابق تیم ملی مراکش و عضو باشگاه پورتو به تمجید از مهدی طارمی ستاره تیم ایران و پورتو پرداخت و او را بازیکنی مفید دانست.

به نقل از نشریه «اوجوگو» پرتغال، السِکتیوی یکی از هواداران طارمی در تیم پورتو است و این گلزن ایرانی سه فصل است که برای اژدها یک چهره است. حالا که بحث های زیادی در مورد جدایی او در پایان فصل مطرح می شود و الهلال عربستان با پیشنهادی نجومی به سراغ ستاره ایرانی آمده این بازیکن سابق مراکشی درباره آینده طارمی صحبت کرد.

ستاره سابق پورتو گفت: طارمی همه چیز را برای موفقیت در مسابقات دیگر دارد، او ویژگی های فوق العاده ای دارد و 30 ساله بودن معنایی ندارد. تا زمانی که به خوبی از خودش مراقبت کند، می تواند برای باشگاه پورتو یا باشگاه دیگری مفید باشد. او این هنر را دارد.

وینگر سابق مراکشی با اشاره به ماه رمضان که طارمی چندی پیش  با روزه داری پشت سر گذاشت، گفت:  اولین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که هر بازیکن مسلمانی که ماه رمضان را روزه می‌گیرد از سنین پایین به آن عادت کرده به همین خاطر این وارونگی را به خوبی می گذراند. اما من همچنین می‌دانم که فوتبال بازی کردن مهم است تا بفهمیم چه کسی در اطراف ما است و چه کسی به ما کمک می‌کند، زیرا مدیریت دوره نیاز به دقت در خوردن و نوشیدن بازیکنان دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: