پایگاه خبری خانه فوتبال:

ریکاردو ساپینتو روز گذشته جلسه مهمی را با دو کاپیتان استقلال برگزار کرد.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه تمرین روز گذشته استقلال صحبت‌های نسبتا طولانی ریکاردو ساپینتو با سیدحسین حسینی و روزبه چشمی بود. کاپیتان‌های اول و دوم استقلال که از ابتدای فصل به عنوان دو بازیکن باتجربه تلاش زیادی برای حفظ روحیه برتری بازیکنان انجام دادند و حتی در مقاطعی مانع از اعتصاب بازیکنان به خاطر مشکلات شدند، حالا در سه هفته پایانی لیگ برتر هم نقش مهمی دارند.

ریکاردو ساپینتو که اهمیت توجه به کاپیتان‌های تیمش را درک می‌کند بعد از برد استقلال مقابل پارس جنوبی و صعود به نیمه نهایی جام حذفی سیدحسین حسینی و روزبه چشمی را فراخواند و در جریان تمرین دیروز دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت.

در این جلسه سرپایی سرمربی استقلال از کاپیتان‌ها خواست تا برای حفظ روحیه برتری تیم در سه هفته پایانی لیگ و جام حذفی تلاش کنند. ساپینتو به چشمی و حسینی هشدار داد از بازیکنان بخواهند مسابقات آینده را جدی بگیرند و در شرایطی که حتی هنوز شانس قهرمانی در لیگ هم دارند، برای کسب بهترین نتایج تلاش کنند.

استقلالی‌ها در شرایطی طبق انتظار هواداران باید با تمام توان در مسابقات پایانی فصل حاضر شوند که مشکلات مالی این تیم همچنان پابرجا است. اعضای تیم استقلال حدود 5 ماه است هیچ دریافتی‌ای به غیر از چند پاداش برد از باشگاه نداشتند و این مساله آنها را اذیت می‌کند.

در جلسه روز گذشته کاپیتان‌های استقلال با ساپینتو نیز آنها به این مساله اشاره کردند و بی‌شک حسینی و چشمی  به همراه کادرفنی کار سختی برای حفظ انگیزه و روحیه بازیکنان دیگر در شرایط بی پولی دارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: