پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت گوشت کمی ثابت است.قیمت گوشت آن را از سفره های مردم دور کرده است. قیمت گوشت عجیب است. قیمت گوشت باورنکردنی تر می شود؟ قیمت گوشت قرمز امروز  را در ادامه می خوانیم.

قیمت روز گوشت قرمز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بازار

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.قیمت انواع گوشت قرمز در یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ به شرح زیر است:

نام محصول قیمت واحد کیلوگرم (تومان)
راسته با استخوان گوسفندی ۲۷۶,۰۰۰
ران کامل ممتاز گوسفندی ۳۹۵,۰۰۰
کف دست گوسفندی با ماهیچه ۳۱۵,۰۰۰
ران پاک کرده گوساله ۲۷۵,۰۰۰
سر دست پاک کرده گوساله ۲۶۰,۰۰۰
گردن گوسفندی ۲۱۰,۰۰۰
قلوگاه گوساله ۱۹۵,۰۰۰
گردن گوساله ۱۸۰,۰۰۰
قلم گوساله ۹۵,۰۰۰
سردست گوسفندی ۳۱۰,۰۰۰
ماهیچه گوساله ۲۷۰.۰۰۰
دمبالیچه گوسفندی ۲۲۰.۰۰۰
نیم شقه سردست گوسفند ۳۲۵.۰۰۰
شقه لاشه گوسفندی ۳۴۰,۰۰۰
نیم شقه ران گوسفندی ۳۷۰,۰۰۰

قیمت گوشت / گوشت مرغ ۷۳ هزار تومان شد

تصویر روند بازار روند بازار۱۴۰۲/۰۲/۱۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد

عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت:با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار تومان است.

به گزارش روند بازار به نقل از خبرگزاری مهر، عطااله حسن‌زاده، عضو هیأت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی کشور درباره لزوم واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه‌ها گفت: با واگذاری اختیارات تولید و تنظیم بازار به اتحادیه‌ها، قطعاً شاهد مدیریت بهینه بازار خواهیم بود.

وی ادامه داد: با این اقدام مطمئناً تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شرایط بهتری را پشت سر خواهند گذاشت.

وی درباره مباحث مطرح شده پیرامون قیمت گوشت مرغ گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه‌های تولید در چند ماه گذشته، قیمت مرغ زنده درب مرغداری ۵۲ هزار تومان و قیمت گوشت مرغ برای مصرف کنندگان حداکثر ۷۳ هزار با شرط ثابت بودن قیمت نهاده‌ها در طول یک سال تعیین شد.

حسن‌زاده در ادامه افزود: دامنه قیمت جوجه یکروزه نیز بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار و ۹۰۰ برای تحویل به مرغداران معین شد.

قیمت گوشت / دستور مهم وزارت جهاد کشاورزی درباره ارزانی تخم‌مرغ

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی درباره ادعای اتحادیه میهن درباره توافق درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و در صورتی که مرغداران هرگونه افزایش قیمتی داشته باشند به‌صورت تعزیراتی با آنها با برخورد می‌شود.

شهیاد آبنار مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم درباره ادعای اتحادیه میهن درباره توافق درباره افزایش قیمت تخم‌مرغ اظهار داشت: چنین موضوعی صحت ندارد و در صورتی که مرغداران هرگونه افزایش قیمتی داشته باشند به‌صورت تعزیراتی با آنها برخورد می‌شود.

محمد جعفری معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم نیز در این ارتباط ابراز کرد: به‌طور رسمی مصوبه‌ای برای افزایش قیمت تخم‌مرغ وجود ندارد و وزارت جهاد کشاورزی موضوع افزایش قیمت تخم‌مرغ را رد کرده است.

وی افزود: قیمت تخم‌مرغ همان قیمت‌های قبلی است و نرخ‌های قبلی پابرجاست؛ در صورتی که افزایش قیمت وجود داشته باشد به‌صورت رسمی اعلام می‌شود.

بنابراین گزارش رئیس اتحادیه میهن امروز برای دومین بار طی یک هفته اخیر خبر از افزایش قیمت تخم‌مرغ داده بود که وزارت جهاد کشاورزی برای دومین بار این موضوع را تکذیب کرد.

قیمت کالاهای اساسی در ستاد تنظیم بازار مصوب می‌شود و تشکل‌ها مربوطه و وزارت جهاد کشاورزی نرخ کارشناسی خود را به این ستاد اعلام می‌کنند.

قیمت گوشت / تخم مرغ کیلویی ۵۶ هزار تومان شد

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفت: هر کیلو تخم مرغ ۵۶ هزار تومان شد. این قیمت نهایی و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کوچک کاشانی، رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن درباره قیمت نهایی تخم‌مرغ، گفت: با توجه به مسئولیت تنظیم بازار و برنامه‌ریزی تولید که در ۲۷ دی ماه سال گذشته به اتحادیه میهن واگذار شده بود، ما از دو ماه گذشته برای اصلاح قیمت و واقعی شدن آن پیگیر بودیم.

وی ادامه داد: برای این که مرغداران در نیمه دوم سال مشکلی در تولید و تداوم آن نداشته باشند، قیمت پیشنهادی تخم‌مرغ به وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان درب مرغداری و ۵۶ هزار تومان (هر کیلو) برای مصرف کننده اعلام شد تا مرغداران بتوانند انگیزه لازم را داشته باشند تا نیمه دوم سال که نیمه پرمصرف تخم‌مرغ برای مردم است، مشکلی در بحث تأمین تخم‌مرغ در کشور وجود نداشته باشد.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران میهن تصریح کرد: این قیمت نهایی شده و امروز به میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور اعلام شد و امیدواریم با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، امسال نیز همچون سال گذشته در بحث تخم‌مرغ مشکلی نداشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد: در صورت ثابت بودن ارز برای تأمین مواد اولیه و نهاده‌ها، هیچ گونه کمبودی در خصوص تخم‌مرغ در کشور نخواهیم داشت و حتی صادرات تخم‌مرغ بیش از سال گذشته خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: