پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره فرانسوی برای جدایی از پاریس با رئال پیمان بست.
به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا امروز در گزارشی به آینده کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن پرداخت. این رسانه ایتالیایی معتقد است امباپه تحرکات خود را برای جدایی از تیم فرانسوی آغاز کرده است.
یاغی پاریس پیش از این دوبار رئال مادرید را ناکام گذاشت و تلاش های فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال را بی نتیجه گذاشت. ولی امباپه این بار نمی خواهد مثل سال 2022 زیر قولش بزند و می خواهد راهی رئال شود.

ناکامی های متوالی پاریس در اروپا و دوری از رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از دلایل اصلی امباپه برای جدایی از تیم فرانسوی است. امباپه این روزها در تماس مستمر با پرس است تا بتواند تابستان پیش رو راهی مادرید شود.

بدقولی های امباپه پیش از این پرس را ناراحت کرده ولی امباپه با تماس هایی که داشت و عذرخواهی هایش گذشته را پاک کرد و در آخرین برنامه اش از پرس رئیس باشگاه رئال خواست تا فشار لازم برای جدایی اش از پاریس را اعمال کند تا بتواند راحت تر از پاریس جدا و به مادرید ملحق شود.

امباپه تنها ستاره ناراضی پاریس نیست. پروژه بزرگ قطری ها در پاریس از سال 2012 آغاز شد ولی تا الان بعد از گذشته بیش از 10 سال نتوانسته به نتیجه برسد و قهرمانی اروپا محقق نشده است. مسی ابرستاره آرژانتینی هم در یک قدمی جدایی از پاریس قرار دارد و تصمیم نهایی اش را گرفته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: