پایگاه خبری خانه فوتبال:

آزادی در تصرف جرثقیل‌ها، اوضاع عجیب آزادی قبل از بازی حساس!

شاید باورنکنید اما در آستانه برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال ایران جرثقیل‌های بزرگ در ورزشگاه آزادی مشغول کارند.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت تا شروع مسابقه پیکان و پرسپولیس یک اتفاق عجیب رخ داده است؛ مسئولان ورزشگاه آزادی در نامه‌ای به سازمان لیگ به بهانه تجهیز و مرمت ورزشگاه و البته عدم درخواست باشگاه پیکان از میزبانی بازی این تیم مقابل پرسپولیس نامه‌ای هشداردهنده به این باشگاه و سازمان لیگ ارسال کرده است.

این نامه عجیب در شرایطی منتشر شده که روز گذشته مسئولان ورزشگاه آزادی در جلسه هماهنگی دیدار پیکان و پرسپولیس حضور یافتند و از آمادگی کامل برای میزبانی از مسابقه سخن گفتند. تمام هماهنگی‌های مدیران آزادی برای ورود تماشاگران و استقرار تیم‌ها و سایر مسئولان برگزاری انجام شده اما اینکه چند ساعت مانده به بازی چنین نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال می‌شود و رونوشت آن به باشگاه پیکان می‌رود دلایل دیگری می‌تواند داشته باشد.

در نامه‌ای که مدیرعامل آزادی به کشوری رییس سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده چنین آمده است: 

احتراما به استحضار می‌رساند پیرو اخبار واصله، باشگاه پیکان در نظر دارد بازی هفته لیگ برتر با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار نماید. همانطور که مستحضر می‌باشید استادیوم آزادی در حال بازسازی و مرمت می‌باشد و تجهیزات پیمانکار مربوطه بلافاصله بعد از هر بازی در مجموعه مستقر و عملیات بازسازی شروع می‌گردد. از آنجایی که هیچ‌گونه درخواست و اقدامی توسط باشگاه پیکان در این خصوص صورت نگرفته و در نتیجه توافق کتبی انجام نشده است لذا این موضوع به منزله انصراف باشگاه پیکان از برگزاری بازی در استادیوم آزادی تلقی شده و عملیات بازسازی مطابق روال پیگیری و اجرا خواهد شد. مراتب جهت استحضار و هرگونه اقدام مقتضی به حضورتان تقدیم می‌گردد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: