پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ‌وقت نگفتیم بازی با پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما گفتیم هواداران کنارمان باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی پیش از دیدار پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: مثل سایر بازی با دیدارها بازی با پیکان هم مهم است برای باقی ماندن در صدر جدول 3 امتیاز را احتیاج داریم و امیدوارم بازی خوبی را ارائه بدهیم تا بتوانیم با پیروزی صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در خصوص حواشی روزهای اخیر گفت: هرچند می‌خواستم پس از بازی صحبت کنم اما اکنون باید بابت هجمه‌های وارد شده مقداری گله کنم. اگر پس از قرعه‌کشی جام حذفی صحبتی کردم، گفتم دوست دارم هواداران پرسپولیس کنار ما باشند نگفتیم بازی پیکان به ورزشگاه آزادی بیاید یا جای دیگری برود. چه بسا در سال‌های گذشته تیم استقلال با همین پیکان رفت و برگشت در آزادی بازی کرد یا سپاهان که اکنون مانند استقلال مدعی است دیدار خود با نفت مسجدسلیمان را در اهواز بازی کرد. این نبود که ما بخواهیم در مورد محل بازی تصمیم بگیریم. اما هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و وظیفه من است که آنها کنار تیم باشند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این را هم بگویم درون آب بروید و خیس نشود. اکنون مدیر باشگاه پرسپولیس هستم و باید از حق بازیکن، باشگاه و هوادار دفاع کنم به هیچکس هم بی‌احترامی نمی‌کنیم. اما هواداران عزیز این را بدانند برای به قهرمانی رسیدن پرسپولیس تمام تلاش خود را می‌کنم. آدرس اشتباه دادن نیز برای فرار رو به جلو است. خواهش می‌کنم تیم‌ها درون زمین دنبال بردن باشند و نگویند پنالتی آفساید ما را نگرفتند.

پیروانی افزود: پرسپولیس هم متضرر شده اما بهتر است فوتبالی جلو برویم. هواداران بدانید من نگفتم به ورزشگاه آزادی بیایید بلکه دوست داریم هواداران کنار ما باشند. 

وی در مورد نفرات غایب پرسپولیس در بازی با پیکان خاطرنشان کرد: خدا را شکر همه نفرات مصدوم رسیده‌اند و فقط میلاد سرلک به دلیل محرومیت نمی‌تواند بازی کند شرایط پرسپولیس خوب است و برای برد به زمین می‌رویم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: