پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استقلال یک سال است حق باشگاه‌های دیگر را خورده است.

​حسین خبیری پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: خداراشکر با وجود اینکه بازی خیلی پرفشار و سنگین بود اما بچه‌ها تا دقیقه 90 زحمت کشیدند و ناامید نشدند. دست هواداران درد نکند که با همه وجود تا آخر بازی تشویق کردند. خداراشکر 3 امتیاز را گرفتیم و صدرنشینی را تثبیت کردیم. این 3 امتیازهای هفته‌های آخر واقعا خیلی مهم و حیاتی است. فشار و استرسی هم که هست به خاطر همین حساسیت است.

وی در مورد اینکه بازار بیانیه و اعتراض در چندروز گذشته داغ بود و همچنین اظهارات سرپرست استقلال در مورد سهیل مهدی و افشین پیروانی، گفت: خداراشکر تا به حال دوست ما حجت کریمی و باشگاه‌شان از صداقت سازمان لیگ و همراهی این سازمان سو استفاده کرده‌اند. یک سال است حق 15 تیم لیگ برتر را به خاطر همین تبلیغات محیطی خورده‌اند. مدیرسابقشان تبلیغات محیطی را گرفت که حق باشگاه‌های دیگر بود. این حرف من نیست. شما با نساجی، فولاد و آلومینیوم صحبت کنید.

خبیری تصریح کرد: یک سال حق و حقوق باشگاه‌های دیگر را خوردند. نه حق سازمان لیگ را دادند نه حق باشگاه‌ها را، تیم شما نتوانسته برنده شود. اینکه بازی ما کجا برگزار می‌شود اصلا به کسی و تیم دیگری ربطی ندارد. مگر ما تعیین کردیم در آزادی بازی کنیم. مهمان بودیم گفتیم باید از حضور هواداران بهره‌مند شویم. اگر عدالت این است که شما با هوادار بازی کنید ما بازی نکنیم، این چه عدالتی است؟

عضو هیات مدیره پرسپولیس، گفت: عدالت این است که ما هم از هواداران‌مان بهره مند شویم. بازی را در کرج یا دستگردی برگزار می‌کردید. حرف‌مان این بود که هرکجا بازی برگزار می‌شود هواداران‌مان با پروتکل تعیین شده حضور پیدا کنند. فنی نتیجه نمی‌گیرند و به بازی ما ربط می‌دهند. فرض کنید این بازی در دستگردی برگزار می‌شد. شما که نتوانستید بازی‌تان را ببرید. ضعف فنی‌تان را نباید با این چیزها پوشش بدهید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: