پایگاه خبری خانه فوتبال:

سروش رفیعی در بازیهای اخیر پرسپولیس تبدیل به مهره ثابت ترکیب این تیم شده است.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصمیمات مهم یحیی برای شش‌گانه سال جدید، استفاده از یک هافبک دفاعی و قراردادن سروش رفیعی در مرکز میدان بوده که نمایش پرسپولیس را هجومی‌تر کرده  است. یحیی برای بازی پیکان نیز این تصمیم را گرفت تا سروش به عنوان بازیساز برای پرسپولیس بازی کند.

با این حال سروش در نیمه اول نمایش چندان خوبی نداشت و چند پاس اشتباه داد که به نظر این موضوع اثر خود را در نمایش پرسپولیس هم گذاشته بود و این تیم با حداقل موقعیت‌سازی به رختکن رفت. به نظر می‌رسد مجتبی حسینی نیز با شناخت از اهداف و راهکارهای یحیی، سروش را به خوبی بسته بود.

در نیمه دوم نیز سروش تلاش خود برای رساندن توپ به بازیکنان هم‌تیمی را ادامه داد و یحیی گل‌محمدی نیز تا آخر بازی به او اعتماد کرد تا نشان دهد به خرید تابستانی خود اعتقاد دارد و در این حساسترین مقطع فصل، حساب ویژه روی او باز کرده و اتفاقا پرسپولیس هم با سروش بردهای مهمی را کسب می‌کند.

حالا سروش و پرسپولیس 180 دقیقه حساس را پیش رو خواهند داشت و چشم یحیی به عملکرد او خواهد بود تا رفیعی مهاجمان پرسپولیس را تغذیه کند و آنها با شکست گل‌گهر و نساجی، قهرمانی را جشن بگیرند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: