پایگاه خبری خانه فوتبال:

محمدرضا گلزار در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. محمدرضا گلزار سابقه مجری گری هم دارد. محمدرضا گلزار این روزها به انجام تبلیغات روی آورده است.  محمدرضا گلزار دستمزد بسیار بالایی دارد.

اولین فیلم محمدرضا گلزار تو خونه مشترکش با آیسان خانم

عکس ماه عسل محمدرضا گلزار

ماجرا از روز عقدش شروع شد که یه ویدیو تو فضایی نه چندان لوکس منتشر کرد تا نگاه و حرف و حدیث هارو جلب کنه و دوباره به بورس دیده شدن برگرده و گلزار هم که خوراکش دیده شدنه!

یهو دیدیم تا یه چند روزی با این فیلم سرگرم بودیم و گفته هایی که برخی باور داشتن و برخی هم میگفتن ازدواج نیست و یه داستانی پشتش هست. بعد تر گذشت و عکس های عروس خانوم یعنی آیسان آقاخانی دراومد که خب باید بگیم خیلیا عروس خانوم رو پسندیدن چرا که اصلا ایشون یک مدل هستند و در این صنعت فعالیت دارن و باید هم زیبا باشن! یکمم با سن و سال این زوج سرگم شدیم که آره گلزار از زنش بیست سال بزرگتره و این حرفها، که خب باید خدمتتون عرض کنیم مگه بین بازیگرا این مسائل سن و سال اهمیتی هم داره؟ و اینکه قطعا چهره ای به مانند محمدرضا گلزار که هم به شدت پولداره و هم به شدت ورزشکار، نمیاد بره خانومی تو سن و سال خودش رو انتخاب کنه که! قطعا طراوت بیشتری رو میخواد!!

محمدرضا گلزار

اصلا اگر به نظر شما گلزار جان بده عالم باشه هم باشه بااااز گلزاره ایرانه و شهرت فراوونی داره به طوری که هر دختری اسمش بره کنارش میتونه اون دختر هم مشهور ترین بشه و هم کلی درآمد پیدا کنه! می بینید که آیسان خانوم چه یهو پرید اون بالا مالاها!

 

محمدرضا گلزار

اینهمه دختر واسه محمدرضا گلزار خودکشی کردن؟

این ماجرای هوادارا همین جا ختم نشد و داستان تازه از جایی شروع شد که عقد و عروسی گلزار اومد وسط. حالا فن های عزیز در حالی که با هم متحد شدن، کانال های رو تشکیل دادن با اسم "روزشمار جدایی گلزار"! باورتون میشه؟ این در حالیه که حتی برخی از اونها با شنیدن این خبر بد که عشق جانشون ازدواج کرده راهیه بیمارستانا شدن و بعضیاشونم دست به خودکشی زدن!!

محمدرضا گلزار

گفته شده بسیاری از اونها دخترا 15-16 ساله ای بودند که خودشون رو مسموم کردن بلکه از این زندگیه بی گلزار راحت بشن!!! 

اینها شنیده شد و گفته شد اما صحبت اینجاست که چرا یک نوجو.ان باید تا به این اندازه خودش رو تحت تاثیر قرار بده؟ از طرفی هم باید گفت این قضیه در رابطه با گلزار فقط انقدر غلظت داره و نمیشه خودمون رو بذاریم جای اون هوادارا، شاید ما هم اگر انقدر عاشق بودیم چنین میکردیم!!!!! آخه عشق دست نیافتنی؟

محمدرضا گلزار

خداوکیلی باورکردنی نیست که یه همچین روزی فرا رسیده و واقعی هست، ازدواج گلزار! دیگه همه میدونن که محمدرضاخان اولین بازیگر مرد پرحاشیه توی سینمای ایران هست که از اون موقعی که این آدم پاشو گذاشت تو سینما تا خوده الان راجبش حرف و حدیث وجود داره و هر دفعه این بنده خدا توسط شایعات ازدواج کرد مثلا یه بار خبر ازدواج با مهناز افشار بولد میشد، یه بار ازدواجش با الناز شاکردوست و... کلا این دوستمون یه جوری بوده که طرفدارای دختر هیچ وقت دوست نداشتن که ازدواج کنه و از اون طرف باقی دخترا هم که ازش بدشون میومد دوس داشتن که ببینن گلزار نارسیس بالاخره با کی ازدواج میکنه!

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

 

اما انتظارها به پایان رسید و همین اواخر یه خبر مثل بمب اینستا رو ترکونده که اصلا یه وضعیه بیا و ببین؛ حالا خبر چیه؟ خیره ایشالا، گویا حاج آقا گلزار قاطی مرغا شده! حالا این خبر از کجا آب میخوره؟ یه کلیپ تویه اینستا پخش شد که توی اون گلزار و یه خانمی که سرتا پا مانتوی سفید پوشیده بود انگار که از محضر در اومدن و مابقیش هم که مشخصه، اما عروس خانوم کیه؟ آیسان آقاخانی که متولد 76 در زنجانه و گویا از مدل های اینستاگرامی برای میکاپ هست و میشه گفت که صورت نچرالی داره و اما نکته ی شاخ دار این ازدواج اخلاف سنی زیاد عروس داماد هست که 20 ساله! یعنی الان که گلزار جان 46 سال دارن عروس خانوم 26 ساله تشریف دارن و اگر گلزار موقع جوونی و اون موقع که هر روز شایعه ی ازدواجش بود ازدواج میکرد و بچه دار میشد، بچه اش نزدیکای سن همسر فعلیش میشد! البته که گلزار هنوز واکنش خاصی به این موضوع نشون نداده./ شایانیوز

 

واکنش محمدرضا گلزار به خبر عروسی‌اش با آیسان آقاخانی

پس از انتشار فیلم حضور محمدرضا گلزار سوپر استار سینما با آیسان آقاخانی در دفترخانه ازدواج حالا گلزار در صفحه شخصی خود عکسی با حضور دوستانش با یک مدل کت و شلوار خاص به سبک داماد و ساقدوش‌هایش منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار

دختر عاقد (پریسا طلایی) هم با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خودش و تگ کردن اسم محمدرضا گلزار از سفره عقد این مراسم رونمایی کرد.

محمدرضا گلزار

اینستاگرام آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار

آیدی در اینستاگرام ادعا دارد که آیسان آقاخانی می باشد. سایت خانه فوتبال این پیج را به عنوان پیج رسمی همسر محمدرضا گلزار نمی شناسد.

محمدرضا گلزار

گفته شده است که همسر محمدرضا گلزار آیسان نام دارد و 26 ساله است.

فن پیج های اینستاگرام محمدرضا گلزار که تعداد بالایی نیز دارند با انتشار پست هایی در صفحات خود ازدواج هنرمند محبوب خود را تبریک گفتند. 

محمدرضا گلزار

باید دید این خبر واقعیت دارد یا باز هم شایعه و تبلیغات است!

هنوز منبع رسمی و معتبر غیر از صفحات اینستاگرامی صحت این خبر را تایید نکرده اند.

استوری جنجالی محمدرضا گلزار در لباس دامادی

بعد از هفته‌ها شایعه؛ محمدرضا گلزار بالاخره ازدواج کرد. این بازیگر سینمای ایران با انتشار یک استوری اینستاگرامی با لباس دامادی، این خبر خوش را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

محمدرضا گلزار

 

 

هیکل دراکولایی محمدرضا  گلزار

 

محمدرضا گلزار عکسی از خودش در باشگاه بدنسازی منتشر کرد که هیکل و عضله های عجیب و غیر طبیعی او را نشان می داد.گلزار، بازیگر و خواننده مشهور در حالی این ویدیو را منتشر کرد که پیش از این هم او به باشگاه می رفت، اما عضله هایش غیر طبیعی رشد نکرده بود.

محمدرضا گلزار

برخی از فالوورهای محمدرضا گلزار مدعی هستند که او مکمل های غیر طبیعی و عضله ساز مصرف می کند.

بعضی از آن ها هم می گویند که او سال ها است که ورزش می کند و این دم کردن ها و عضله ها در هنگام ورزش برای او طبیعی است.

این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون واکنشی به این ادعاها نشان نداده است.او در حال حاضر 44 ساله است.

محمدرضا گلزار

 

موهای رنگ شده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. سلفی جدید محمدرضا گلزار را در ادامه مشاهده می‌کنید. او در این عکس موهای خود را رنگ کرده است.

محمدرضا گلزار

فعالیت ورزشی محمدرضا گلزار

سوپراستار خوش‌ قدوب الای سینمای کشور ایران والیبالیست حرفه‌ ای اسـت. از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌ هایی ازجمله پارس‌اتومبیل شیشه و گاز و… را هم دارد.محمدرضا گلزار مدتی هم کاپیتان گروه والیبال هنرمندان بود کـه بعلت حجیم شدن مشغله سینمایی‌ اش آن گروه را ترک کرد. او علاوه بر والیبال در اسکی و بدن‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. مدتی بـه‌عنوان مربی بدن‌ساز تیم والیبال ارتشاعات صنعتی فعالیت داشت. بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های موردعلاقه محمدرضا گلزار اسـت.

رفقای هنری ورزشی

صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است ، محمدرضا طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است

محمدرضا گلزار

خوانندگی محمدرضا گلزار

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت. او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. اینبار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک بـه بیست تک موزیک منتشر کرده اسـت. اخیراً گروه موسیقی رضاار نیز کـه مخفف اسم و فامیلی‌اش اسـت رابه ثبت رسانده. او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و مدلینگ 

و اما … مگر میشود خوش‌ چهره و خوش استایل باشی محبوب و معروف هم باشی و کمپانی‌هایی مدلینگ روی هوا نزده باشند. محمدرضا گلزار درسال 80 بـه‌عنوان اولین مرد فتو مدل ظاهر شد کـه عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت.بعد ازآن نیز در تبلیغات متعدد، از لباس‌ های برند گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره از این چهره محبوب استفاده شد اسـت. خود گلزار نیز یک استایلیست معروف بنام آهو سپانلو دارد کـه طراحی لباس‌ هایش در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف اسـت.

محمدرضا گلزار

بیزنس و انواع شغل

محمد رضا گلزار مدتی یک کلوپ زیبایی ویژه مردان داشت و بعدها مدیریت رستوران انار را هم برعهده گرفت، سپس با یک برند مکزیکی با نام اکلیپس در تولیدات پوشاک همکاری کرد

ازدواج محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در آستانه 40 سالگی همان‌ گونه مجرد اسـت. البته او بارها توسط شایعات مجازی و غیرمجازی ازدواج کرده و طلاق گرفته اسـت.گلزار در مورد ازدواجش این‌چنین عنوان میکند در تمام این سال ها این رابه‌خوبی حس کرده‌ام کـه شهرت تا چـه اندازه مرا تنها کرده اسـت. بله با تمام وجودم این را حس کردم. ازدواج چیزی نیست کـه مـن تصمیم بگیرم. برای شخصی مثل مـن باید پیش بیاید و مـن خیلی برای این امر مصمم هستم.

محمدرضا گلزار

دستمزد میلیاردی و غذا

دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در سریال عاشقانه سال 96 و دریفات متوسط 200 میلیون تومانی او را در صدر گرانفیمت ترین بازیگران چند سال کرده است. غذاهای مورد علاقه او قرمه سبزی و ماکارانی است و غذای بیرون زیاد دوست ندارد

کتونی لاکچری محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار این عکس را از استوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

محمدرضا گلزار

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: