پایگاه خبری خانه فوتبال:

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به راس کادر فنی تیم استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با شکست در دربی و تساوی در برابر صنعت نفت در بهترین شرایط شانس قهرمانی اش را در لیگ برتر از دست داد و البته بهتر است بگوییم این شانس کم شده است، چون در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می‌رسد. به دنبال این اتفاق زمزمه‌هایی مبنی بر عدم تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال به وجود آمده است. و ایضا حضور دوباره فرهاد مجیدی در راس کادر فنی تیم.

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این سوال که آیا قرارداد ریکاردو ساپینتو از سوی باشگاه استقلال تمدید می‌شود، به خبرنگار تسنیم گفت: «ساپینتو گزینه مناسبی برای ماست چون در روزهای سخت کنار باشگاه بود و باید از او حمایت کنیم. در اینکه استقلال می‌تواند با ساپینتو و تفکراتش قهرمان جام حذفی شود، شکی ندارم. اگر ما در هیئت مدیره استقلال حضور داشته باشیم رفیق نیمه راه نخواهیم بود و انتخاب‌مان ساپینتو خواهد بود و اگر نبودیم دوستان دیگری باید تصمیم بگیرند.»

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به طرح نام فرهاد مجیدی برای حضور دوباره در استقلال واکنش نشان داد و این چنین توضیح داد: «مجیدی مربی بزرگی است و هدیه بزرگی به اسم قهرمانی به استقلال داد ولی درست نیست نام او که در جای دیگری کار می‌کند، مطرح شود. او قرارداد دو ساله با تیمش در امارات دارد. اگر استقلال خوب نبود شاید اتفاقاتی می‌افتاد ولی از بازی استقلال و شخص ساپینتو راضی هستیم و فکری برای جایگزینی او نداریم.»

قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال دو ساله بوده که سال دوم آن توافقی است. او بر اساس متون قرارداد به خاطر شرایط مالی استقلال می‌توانست اردوی تیم آبی را مثل استراماچونی ترک و همه پول قرارداد را از فیفا طلب کند اما این کار را انجام نداد و اذعان داشت دوست دارم بمانم و به مبارزه خود برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی ادامه دهم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: