پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد تکلیف نیمکت آبی‌ها برای فصل بعد مشخص شده و این تیم به گزینه دیگری فکر نمی‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی پیرامون وضعیت نیمکت استقلال برای فصل بعد منتشر شده است. بحث و گمانه‌زنی در مورد آینده ریکاردو ساپینتو به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شده است و هر چند عده‌ای اعتقاد به جدایی دارند، اما بسیاری نیز اعتقاد دارند او فصل بعد نیز سرمربی آبی‌ها خواهد ماند.

پس از برکناری علی فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال، حجت کریمی به عنوان سرپرست مدیرعاملی این باشگاه انتخاب شد و او در همان ابتدای کار به حمایت از سرمربی پرتغالی پرداخت. اما چند هفته بعد، کریمی در گفت‌وگویی، بحث برای تصمیم‌گیری درخصوص آینده ساپینتو را به پایان فصل و نتایج کسب شده توسط او موکول کرد.

در روزهای اخیر نیز برخی از کانال‌های تلگرامی شایعات متعددی را درباره نیمکت استقلال به راه انداختند و حتی گزینه‌های جانشینی ساپینتو را نیز معرفی کردند، اما حجت کریمی در گفت‌وگو با رسانه رسمی آبی‌ها، شایعات منتشره را تکذیب کرد و مدعی شد کار تمدید قرارداد این سرمربی پرتغالی به زودی آغاز می‌شود.

سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه اعلام کرد ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی انجام خواهد گرفت.

کریمی در خصوص تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، گفت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، نتایج موفقیت‌آمیز و مطلوبی در فصل جاری کسب کرده و از عملکرد او رضایت داریم. طبق نظر هیات مدیره هم برای فصل آینده گزینه‌ای به جز ایشان نداریم و به زودی مراحل تمدید قرارداد با ایشان نهایی خواهد شد.

وی افزود: این خواسته هواداران عزیز و محترم استقلال نیز هست که آقای ساپینتو فصل آینده هم هدایت تیم را برعهده داشته باشند. مذاکرات اولیه هفته گذشته با ایشان در هتل آزادی انجام شده و ان‌شاءالله به زودی این موضوع نهایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که قرارداد سرمربی استقلال 2 ساله است، اما سال دوم نیاز به توافق طرفین و رضایت باشگاه از عملکرد مرد پرتغالی دارد و باید دید در نهایت ریکاردو ساپینتو برای تمدید قرارداد با حجت کریمی به توافق می‌رسد یا خیر.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: