پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، روزهای خوش حسین طیبی یکی یکی سپری می‌شود و او پس از تجربه دومین حضور و نخستین کسب جام در لیگ قهرمانان اروپا به همراه پالما اسپانیا، حالا به یک افتخار فردی مهم رسید و توانست به همراه سه هم‌بازی دیگر خود در تیم منتخب فصل ۲۳-۲۰۲۲ این رقابت‌ها قرار بگیرد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که نقش مهمی در صعودشان از مرحله گروهی تا الیت و نیمه نهایی به فینال داشت و موفق شد ۷ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن تیمش شود، در رقابت فینال مقابل اسپورتینگ لیسبون این شانس را به دست نیاورد تا روند گلزنی خود را ادامه دهد، اما با بازی موثر خود تیمش را برای رسیدن به جام کمک کرد.

طیبی که در هفت مسابقه لیگ قهرمانان اروپا موفق شد هفت گل به ثمر رساند و سه پاس گل بدهد و در دیدار نیمه نهایی مقابل بنفیکا نیز دبل کند، حالا پس از تجربه جام قهرمانی لیگ قهرمانان در پالما اسپانیا، در تیم منتخب فصل این رقابت‌ها نیز قرار گرفت و به‌عنوان بهترین بازیکن راس اروپا انتخاب شد.

این فوتسالیست ایرانی که در گذشته تجربه قرار گرفتن در جمع ۱۰ بازیکن برتر جهان را هم داشت، حالا به افتخار مهم‌تری با حضور در تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان اروپا رسید و امیدوار است روند خوب خود و تیمش در رقابت‌های لیگا ناسیونال اسپانیا نیز ادامه پیدا کند تا بالاتر از بارسلونا قرار بگیرند و قهرمان شوند.

 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: