پایگاه خبری خانه فوتبال:

 اینتر شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم به پیروزی رسید. 

در حالی که شاگردان اینزاگی در همان دقایق اولیه به گل رسیده بودند و بازی با نتیجه ۰-۲ دنبال می‌شد، یک ضربه پنالتی هم به سود آنها اعلام شد اما کمک داور ویدیویی از داور بازی خواست که این صحنه را بار دیگر روی نمایشگر ببیند و در نهایت پنالتی پس گرفته شد. 

با این حال، فردیناند که به صورت زنده در حال کارشناسی این بازی بود گفت که از نظر او این صحنه کاملا پنالتی بوده است و این موضوع باعث عصبانیت کرگر شد. شبکه سی بی اس با انتشار تصاویری ناراحتی کرگر را نشان داد که می‌گفت: «من فکر می‌کنم هرکسی آن بیرون بازبینی صحنه و کاری که کمک داور ویدیویی انجام داد را دید و همچنان معتقد است که این صحنه پنالتی بود، واقعا دلقک است!»

پس از آن توییتی به او نشان داده شد که در آن مشخص بود استیون جرارد، هم تیمی سابق کرگر، هم معتقد است که این صحنه پنالتی بود. کرگر با حیرت اظهار داشت: «او بازیکنی هجومی بود، اینطور نیست؟ من می‌توانم درک کنم که بازیکنان هجومی این صحنه را پنالتی بدانند. شاید او احساس می‌کند که همین قدر تماس کافی است. اما به عنوان مدافع، ما باید کنار هم باشیم و من معتقد هستم که این کمی زیاده‌روی بود.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: