پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسیر رسیدن تیم ملی فوتبال کشورمان برای صعود به فینال جام ملت های آسیا مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا 2023 باید با تیم‌های امارات، هنگ‌کنگ و فلسطین دیدار کند.

در صورت صدرنشینی، تیم ملی کشورمان با یکی از تیم‌های سوم برتر گروه‌های A,B,F دیدار خواهد کرد. تیم‌های لبنان، سوریه و قرقیزستان به عنوان تیم‌های سید سوم در این 3 گروه قرار گرفته‌اند و حال باید دید آنها می‌توانند به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و یکی از این تیم‌ها به مصاف ایران برود؟

ایران در صورت رسیدن به جمع 8 تیم طبق جدول باید با برنده تیم اول گروه E (احتمالا کره جنوبی) و تیم دوم گروه D (احتمالاً عراق یا ویتنام) دیدار کند. در صورت پیروزی در آن مسابقه، تیم ملی کشورمان راهی نیمه نهایی خواهد شد.

My4lRZZp8j1d

از طرفی صدرنشین گروه A (احتمالاً قطر) در مرحله یک هشتم با یکی از 3 تیم سوم گروه‌های C,D,E دیدار خواهد کرد. تیم‌های فلسطین، ویتنام و بحرین به عنوان تیم‌های سید سوم در این 3 گروه قرار گرفته‌اند و شاید در نهایت یکی از آنها حریف شاگردان کی‌روش در یک چهارم شود. 

تیم‌های دوم گروه‌های B و F که احتمالاً ازبکستان و عمان خواهند بود در مرحله یک هشتم با هم دیدار می‌کنند و برنده آنها برای صعود به جمع 4 تیم احتمالاً مقابل قطر به زمین خواهد رفت.

تیم ملی کشورمان با وجود این پیش‌بینی‌ها احتمال دارد با شاگردان کی‌روش در مرحله نیمه نهایی دیدار کند و در صورت رسیدن به فینال راه یابد. سایر مدعیان قهرمانی مثل ژاپن، عربستان و استرالیا در آن طرف جدول برای رسیدن به فینال تلاش خواهند کرد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: