پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مطابق اسناد و مدارک مشکلی نداریم اما اگر عده‌ای دنبال این هستند پرسپولیس را حذف کنند می‌توانید از آنها که چنین توطئه‌هایی می‌کنند بپرسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا درویش پیش از دیدار آغاز پرسپولیس و گل‌گهر در مورد حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی پرسپولیس و گل‌گهر اظهار داشت: این آخرین بازی خانگی ما در لیگ برتر است و امیدواریم همراه با یک پیروزی دلچسب و شیرین باشد. از هواداران بسیار زیاد پرسپولیس که به ورزشگاه آمدند تشکر کرده و از آنهایی نیز که نتوانستند به ورزشگاه بیایند عذرخواهی می‌کنم زیرا فضا به آن شکل مهیا نیست تا همه هواداران بتوانند بیایند و از نزدیک تیم خود را تشویق کنند. البته امیدوارم آنها نیز انرژی مثبتی بفرستند تا تیم با کسب یک نتیجه بسیار خوب مهیای روز پایانی لیگ و قهرمانی شود.

وی در مورد مسائل مطرح شده مبنی بر اینکه ممکن است پرسپولیس نیز مانند استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، گفت: مطابق اسناد و مدارک مشکلی نداریم اما اگر عده‌ای دنبال این هستند پرسپولیس را حذف کنند می‌توانید از آنها که چنین توطئه‌هایی می‌کنند بپرسید همه اسنادی که برای کسب مجوز حرفه‌ای لازم بود مهیا کردیم.

وی در خصوص اینکه مشکل مالیاتی برانکو ایوانکوویچ حل شده است توضیح داد: بله این موضوع حل شده است.

درویش در مورد اینکه اظهارات متناقض نسبت به حضور یا حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا از کجا می‌آید، پاسخ داد: از آنهایی که این صحبت‌ها را می‌کنند باید بپرسید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد برخی توئیت‌های منتشر شده از جانب وزارت ورزش و حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: متأسفانه برخی برنمی‌تابند که پرسپولیس مجوز حرفه‌ای بگیرد. قبل از آغاز فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای عده‌ای دنبال این بودند که چگونه می‌توانند مجوز پرسپولیس را باطل و برایش مشکل درست کرد. به هواداران می‌گوییم آنچه از ما برمی‌آید و باید انجام بدهیم به صورت تمام انجام شده و سایر مسائل را باید مجاری حقوقی بگویند که تا امروز چیزی را اعلام نکرده‌اند.

وی در خصوص اینکه آیا پس از توئیت اخیر قربان‌زاده نسبت به مالکیت مشترک دو باشگاه با او صحبتی کرده است، پاسخ داد: با نامه این موضوع را به هم اطلاع دادیم اما بد است که این موارد اینجا دهان به دهان می‌چرخد. عوامل AFC هم می‌گویند در ایران چه خبر است که خودشان دوست ندارند تیم کشورمان بالا بیاید. این چه علاقه‌مندی و برخوردی است که با تیم کشورمان انجام می‌دهند. همه دنبال این هستند که پرسپولیس به آسیا نرود اما بحث ملی است نه برای درویش و نه برای باشگاه پرسپولیس است. نام ایران اینجا مطرح شده و دست‌کم کاری کنیم ایران از این موهبت بی‌بهره نباشد.

درویش در مورد شانس دبل قهرمانی پرسپولیس پاسخ داد: ان‌شاءالله اگر خدا کمک کند حتما دوگانه را کسب می‌کنیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: