پایگاه خبری خانه فوتبال:

پژمان بازغی بازیگر و هنرمند سینما و تاتر و تلویزیون ایران است.پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد.پژمان بازغی ریشه لاهیجانی دارد.پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.پژمان بازغی بازیگری توانمند است و استاد فراستی منتقد مشهور و سختگیر سینما او را یکی از بهترین بازیگران ایران می داند که به حق واقعی خود نرسیده است

روایت‌های مختلف از بستری شدن پژمان بازغی در بیمارستان

پژمان بازغی، بازیگر سینما که چند روز قبل به دلیل مشکلات قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود، مرخص شد.

پژمان بازغی

در نخستین روایت می‌خوانیم:

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پژمان بازغی چندی پیش از ناحیه قلب دچار مشکل شده بود که پس از معاینات اولیه، پزشکان معالج ترجیح دادند وی در بیمارستان بستری شود.

بنا بر این گزارش، (جمعه 2 تیر) با بهبود شرایط عمومی این بازیگر و بنا بر نظر پزشکان، بازغی از بیمارستان نیکان تهران مرخص شد.

بازغی پیش از این نیز چندبار به دلیل مشکلات قلبی مورد درمان قرار گرفته بود و حتی گفته شد او به دلیل همین مسئله سیگار را نیز ترک کرده است.

در روایت دوم:

پژمان بازغی هنرمند شناخته‌شده عرصه سینما و تلویزیون که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، پس از بهبود شرایط خود مرخص شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پژمان بازغی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل بروز مشکلات گوارشی در بیمارستان نیکان بستری شده بود، با بهبود شرایط خود از این بیمارستان مرخص شد تا دوران نقاهتش را در منزل ادامه دهد.

پژمان بازغی

رضا نصیری تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم، ضمن تائید این خبر گفت: پژمان به دلیل مشغله و فشار زیادی که این روزها در انجمن بازیگران سینمای ایران و سایر موقعیت‌های کاری با آنها روبه‌روست، در حین اجرای برنامه «کودک‌شو» دچار درد معده شد. با وجود این و به رغم درد شدیدی که داشت، اجرا را تمام کرد.

نصیری ادامه داد: بعد از پایان برنامه، پژمان با اصرار ما راهی بیمارستان و در آنجا بستری شد. پس از انجام آندوسکوپی، مشخص شد که او از ناحیه معده دچار خون‌ریزی شده است. پژمان قریب به چهار روز در بیمارستان بستری و تحت درمان بود، تا اینکه خوشبختانه جمعه ساعت 13 مرخص شد و به خانه رفت.

منبع: کافه سینما

پژمان بازغی

پژمان بازغی همونطور که گفتیم چهره ای جنجالی نیست و اصولا سعی بر این داره تا طعم شهرت و. دیده شدن و درآمد بالا رو بچشه اما در راه و روندی درست حسابی. پژمان بازغی از زندگی خوصی خود چندان مطلبی رو در نظر عموم قرار نمیده اما گاهی با انتشار تصویری در کنار دخترش نفس بازغی، نگاه بسیاری از کاربران رو جلب خودش میکنه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید این بازیگر جذاب رو در کنار دختر خوش فیسش که به نظر برخی از فالووراش ژن زیبایی رو از مادر پدرش به خوبی گرفته.

دخترِ پژمان بازغی که متولد 1385 در شهر تهرانه، اخیرا اینستا رو با عکسای عجیب و خاصش بمبارون کرده. خانوم خانوما که الان یه دختر 16 ساله میشه، از زمانی که سنش کشید بالا یه جوری تیپ میزنه که سبلریتیا متحیر موندن. البته استایلای خانوم کوچولو خیلی هم تقلید شده از مامان جانشه و این سبک تو چشم بودنا از سمت مادری به ارث برده.

حتی زمانی که کنار پژمان خان قرار میگیره شاید به نظر بیاد که انگاری بچه اش نیست و البته هم همینطوره که خانوم در تمام ویژگی هاش اصلا به پژمان شبیه نیست، ولی سعی میکنه همیشه با استایلای خارجکی ظاهر بشه. حتی ظاهرش هم یه طوریه که با وجود اینکه چندان چیز خاصی در چهره اش نداره و حتی با وجود پوست غیر صافش هیچ میکاپی هم انجام نمیده، به قول کاربرا حتی این ویژگیش هم سر مامان جانش رفته.

پژمان بازغی

دلیل طلاق پژمان بازغی و مستانه مهاجر 

از سال ۱۳۹۹ خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می‌رفت. در نهایت اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس‌های مشترک خود از صفحه‌های مجازیشان تلویحا خبر جدایی خود را تایید کردند. نفس دختر این بازیگر و مستانه مهاجر است.

کمی بیشتر با پژمان بازغی!

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است.

پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

پژمان بازغی

کودکی و نوجوانی پژمان بازغی

او در یک خانواده 5 نفره متولد شده و زمان در زمان کودکی و نوجوانی بخاطر شغل پدرش در شهرهای مختلفی زندگی و رشد کرده است. او دوره ای از کودکی را در شهر تهران گذرانده و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی خانواده او به رشت کوچ می کنند آنها با شروع جنگ تحمیلی به بوشهر نقل مکان می کنند، زیرا پدر آقای بازغی برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به جنوب کشور اعزام می شود. با پایان 8 سال جنگ تحمیلی با دولت بعثی عراق آنها دوباره به تهران بازمی گردند و آقای بازغی وارد دانشگاه می شود.

پژمان بازغی

پژمان بازغی چگونه بازیگر شد

او برای تحصیل در دانشگاه به شهر لاهیجان می رود و در رشته مهندسی معدن به تحصیل می پردازد، در همان زمان آقای بازغی با دنیای سینما و بازیگری آشنا می شود. او از سال 1373 وارد دنیای بازیگری می شود و بعد از ورود به تلویزیون به چهره ای مشهور تبدیل می شود.

پژمان بازغی چگونه مشهور شد

او با بازی در سریال آژانس دوستی دیده شد و سپس با بازی در سریال هایی نظیر: زیر آسمان شهر، مرد هزار چهره، تاوان و گذر از رنج ها به یک ستاره در دنیای بازیگری تبدیل شد. او در همان زمان به بازی در سینما هم مشغول بود، از مشهورترین فیلم های او می توانیم فیلم های : (ناهید، خانه دیگری، بارکد و همه چی عادیه) را معرفی کنیم.

پژمان بازغی

ازدواج و همسر پژمان بازغی

او با مستانه مهاجر تدوین گر سینما ازدواج کرده و این زوج حالا صاحب دختری زیبا به نام (نفس) می باشند. پژمان بازغی می گوید: دوست ندارم دخترم وارد دنیای بازیگری شود، اما خود او به بازیگری علاقه دارد. من او را به رشته های دیگر هنری و همچنین ورزشی تشویق می کنم.

بیوگرافی همسر پژمان بازغی

خانم مستانه مهاجر متولد سال 1353 و اردیبهشت ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته تدوین (دانشگاه سوره) تحصیل کرده، خانم مستانه مهاجر از سال 1372 فعالیت های خود را شروع کرده است. او و پژمان بازغی در یک جشنواره سینمایی با هم آشنا شده اند.

پژمان بازغی

طلاق پژمان بازغی و همسرش

چندوقتی است که خبرهایی در فضای مجازی مبنی بر طلاق پژمان بازغی و همسرشان پخش شده است. این دو بازیگر توانای کشور تا به امروز هیچ واکنشی نسبت به این خبر تلخ نشان نداده اند. خبرنگار سایت رستانیوز بشدت این خبر را تکذیب کرده و برای این دو هنرمند عزیز و محترم کشورمان آرزوی خوشبختی دارد.

پژمان بازغی

پژمان بازغی از آشنایی با همسرش می گوید: 

همسر پژمان بازغی در گفتگو با مهران مدیری در برنامه دورهمی در مورد ازدواج شان گفت ابتدا از پژمان خوشم نمی آمد و پس از اینکه یک دوست مشترک ما را با هم آشنا کرد باز هم از او خوشم نمی آمد ولی با گذشت زمان کم کم عاشقش شدم و پژمان هم عاشق من شد. پس از آشنایی و شناخت از هم در سال ۱۳۸۴ با هم ازدواج کردیم. جالب است بدانید پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر هر دو متولد سال ۱۳۵۳  هستند و جالب تر اینکه پژمان بازغی ۲ ماه از همسرش کوچکتر است.ثمره ازدواج این زوج دوست داشتنی دختریست به نام نفس بازغی که در سال ۱۳۸۷ و سه سال پس از ادواج پژمان بازغی به دنیا آمده است. نفس بازغی شباهت بسیار زیادی به مادرش دارد که در دیدار اول این شباهت همه را متعجب می کند.

پژمان بازغی

منبع: شایانیوز و خانه فوتبال

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: